Laland Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Samma faen for min del.. Har både Xbox360 og iPhone jeg! Lenke til kommentar
zipstick Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 hehe..og ryktene har startet skjønner jeg :!: Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Personlig hadde jeg ikke sagt nei til MGS4 til xbox. Selv om det innebærer 4-5 DVD'r Lenke til kommentar
jonkanontelefon Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Ta en titt helt på slutten av denne filmen: Der sier Raiden "The future? But MGS4 is..." og så svarer Rosemary "There's going to be a 5, right?" Alt dreier seg altså om at Raiden vil være hovedpersonen, så kanskje han blir det i det evt. kommende MGS5... Lenke til kommentar
Trickster Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hva enn neste Metal Gear er, og om det dreier seg om et helt nytt spill eller at vi endelig får en Xbox 360-utgivelse for Metal Gear Solid 4 er ukjent. Håper på en Ps3/ps4 eksklusivt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Håper på multiplattform, gjerne med Ps3 som utviklingsplattform. Det er vel greit? Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 ..Og da var det bekreftet at det er et MGS-spill til iPod Touch/iPhone. http://kotaku.com/5112011/konami-confirms-iphone-metal-gear Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Huffda Trist, hadde et håp om at de kom til å gi det ut på både PS og Xbox Lenke til kommentar
HCG Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 For dere som ikke viste det; (Spillmagasinet): Konami Digital Entertainment GmbH har annonsert at de slipper tre av sine største spill løs på Apples iPhone og iPod Touch. Mest spennende er kanskje skytespillet «Metal Gear Solid Touch». Spillet har et helt nytt eventyr for spilleren, men baserer historie og figurer på PS3-spillet «Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots». «Metal Gear Solid Touch» slippes etter planen tidlig i 2009 og kontrolleres via den bevegelsesfølsomme skjermen på iPhone og iPod Touch. Konami har også utviklet en versjon av skrekkspillet «Silent Hill», kalt «Silent Hill: The Escape» samt en versjon av arkadeklassikeren «Frogger». Utover dette slipper Konami få detaljer om de kommende spillene. Selskapet skriver i pressemeldingen at dette er første bølge av spill til iPhone og iPod Touch og indikerer at flere spill er på vei. Kilde; www.spill.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg