magnusgl Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kom over noen bilder fra lokaloppgjøret mellom Manchester City og Manchester United som jeg ville dele. Selv om noen ikke er noe ekstraordinære, så synes jeg at en del er av veldig bra kvalitet, både teknisk og ikke minst situasjonen som er fanget. Skulle gjerne ha redigert ut de som ikke var like interessante, men det har jeg ikke tid til nå. Keep the red flag flying high! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fotografen la igjen litt bildeinfo i bildene også Canon EOS-1D Mark II f/3.2 iso >800 er vel kanskje ingen nyhet Nesten 100% prosent sikker på at fotografen brukte Canon EF 400mm f2.8L IS til å ta bilde av det røde korte pluss noen andre... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er iallefall croppet mye, ser jo helt jævlig ut... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 fungerer på trykk i aviser, men er anig i at bildene ikke var av beste kvalitet... Lenke til kommentar
magnusgl Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Bildene i posten er kun thumpnails. Dere må trykke på bildet for å se det ucroppet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Har gjort det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå