Relapse666 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har nylig fått min Touch Pro og prøver å sette meg inn i ting. Har ikke hatt noen smart phone før så det er litt å sette seg inn og bli vant til. Det jeg lurer på er: jeg ønsker at når jeg låser telefonen (holder "legg på" tasten nede noen sekunder) så skal telefonen automatisk slå av skjermen... etter noen sekunder f.eks. Er det mulig? I såfall, hvordan? Takker! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvorfor ikke bare slå av skjermen med powerknappen i tilleg? Eventuelt bare slå av skjermen med powerknappen, uten å trykke på "legg på"-tasten. Lenke til kommentar
Relapse666 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Hvorfor ikke bare slå av skjermen med powerknappen i tilleg? Eventuelt bare slå av skjermen med powerknappen, uten å trykke på "legg på"-tasten. Joa, funker det, men det var ikke det jeg spurte om. Jeg lurer på om det er andre muligheter også? Jeg vil at skjermen slår seg av automatisk når jeg låser telefonen... på annen/andre måter enn å trykke av/på knappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå