Pider Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg har nettop kjøpt meg nokia 3650, og det er en ting jeg lurer på... Hvordan skifter jeg det stygge bakgrunnsbildet som ligger der? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Nå er det jo en "nokia 3650" fra før så du trengte ikke lage en ny pga. et spørsmål. :wink: Lenke til kommentar
cnil Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 det er ikke du den rette til å si mobil eksperten... uansett, jeg tror du går inn på innstillinger også inn på "telefon" eller "profiler"... jeg skiftet bakgrunnsbilde på en nokia 3650 for ei uke siden, men jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det :smile: ellers står det selvsagt i bruksanvisningen... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Du må inn på verktøy-> instillinger -> telelfon-> ventemodus. Litt rar at du ikke kan velge et eget bakgrunnsbilde til hver profil, men det gjør jo ikke noe siden det finnes flere programmer som ordner det. Jeg anbefaler "Extended Profiles". Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 idag morges slo jeg på telefonen og det kom fram no tekst om jeg ville SLETTE .........program? (husker ikke hva navnet var.)nederst i displayet sto det JA. ikke noe mer... hva var dette? trykket ja jeg. jeg har akurat oppdatert softvaren og fått nytt display,har det noe med det? har vert rundt omkring i mobilen og alt ser normalt ut. fikk nytt display fordi det andre flimra,det programmet jeg slettet har vel ikkno med displayet å gjøre? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 haaalllooo.... det er vel bare du som har vært så uheldig å få ødelagt display, så det er jo ikke sikkert at noen av oss andre 3650-eiere vet dette... jeg skjønner det ikke ivertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå