Nuntun Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hei Jeg holder på med et prosjekt på skolen der jeg lager et flash spill i Adobe Flash cs3. Siden det er første år jeg har flash er det ikke stort å skryte over, men jeg liker det. Jeg skal legge til lyd så fort som mulig. Men bakgrunnsmusikk og noen uglelyder.. Spillet mitt Men det er noe jeg lurer på.. 1: Hvordan kan restarte hele spillet når jeg trykker restart? Nå Er det bare poeng og skudd som restartes. [LØST] 2: Finnes det en måte jeg enkelt kan sette inn en highscoreliste? 3: Hvordan kan jeg legge inn en Start knapp? Er litt irriterende at spillet starter med en gang enn går inn på siden. [LØST] 4: Ville det vært mulig å kopiert hele spillet inn i Adobe flash lite for å bruke det på mobiltelefonen? 5: På hvilke andre måter mener dere at jeg kan forbedre spillet? Endret 12. desember 2008 av The groke Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Ingen som har noen gode ideer? Trenger virkelig en highscore liste. Gjør alt litt mer spennende. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 For å lage en start og stopp er det vell bare å lage en ekstra frame (før alle andre) i spillet med en knapp som sier "star" som er satt til å hoppe til frame2 som starter spillet. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 For å lage en start og stopp er det vell bare å lage en ekstra frame (før alle andre) i spillet med en knapp som sier "star" som er satt til å hoppe til frame2 som starter spillet. Høres logisk ut Skal prøve dette med en gang. Takk for svar.. Noen som har en ide om hvordan highscore liste kan lages? Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg har oppdatert det litt! noen små bugs er fjernet, og startside er lagt til. Highscore liste er også på vei! Noen som har noen ideer på hvordan jeg kan gjøre det bedre? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kult om det ikke avslutter så raskt? Kanskje ikke så rask spawntid på uglene? Likte det da, veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå