adg Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg må legge inn WinXP sp1.. Problemet er at Windowsupdaten ikke finner ut at jeg mangler dette.. finner ingen link til å laste NORSK versjon av dette, fant heller ikke noe med google. så altså; Hvor kan jeg laste ned WinXP SP1 på norsk? -Og finnes det f.eks SP2 eller noe også? Lenke til kommentar
abene Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg må legge inn WinXP sp1.. Problemet er at Windowsupdaten ikke finner ut at jeg mangler dette.. finner ingen link til å laste NORSK versjon av dette, fant heller ikke noe med google? Hvilke søkeord brukte du? Jeg prøvde selv og fikk det som første treff. Prøv igjen med følgende søkeord: xp sp1 download Kunsten er å bruke få søkeord og kun de som er relevante. Forresten, siste versjon er SP1a og ikke SP1. Bruk "network installation" hvis du ønsker en komplett SP1 pakke. Så velger du "Norwegian". -Og finnes det f.eks SP2 eller noe også? Nei, ikke foreløpig. Den ligger fortsatt spredt i ulike patcher du finner i Windows Update. Lenke til kommentar
Marit17 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Her er en fin oversikt over diverse lenker til SP fra Microsoft som kan lastes ned: ;sp&"]http://support.microsoft.com/default.aspx?...cid=FH;[LN];sp& Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå