AdNauseam Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 PS3 støtter bitstreaming! Instillinger-->Video settings. Se der dere... Dere burde rette dette i artikkelen. PS3 oppfyller alt på skjekklisten, og er vel da det beste valget! Til og med om du skal bruke den til Blu-Ray, DVD, musikk og bilder og ikke spilling! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Dessuten er PS3'en veldig stillegående. Om deres PS3 bråker mye så må det være noe galt med den! Har faktisk vært tilfelle at noen bråker mer enn andre pga et eller annet som ikke er som det skal. Når jeg har alt av utenom PS3 så hører jeg den knapt... Dårlig argument. Og hva gjør en stillegående 92mm eller 120mm vifte når du har på hjemmekinoetanlegget? De andre Blu-Ray spillerne bråker sikkert like mye. Mine Pioneer DVD spiller bråker mer.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Dessuten er PS3'en veldig stillegående. Om deres PS3 bråker mye så må det være noe galt med den! Har faktisk vært tilfelle at noen bråker mer enn andre pga et eller annet som ikke er som det skal. Når jeg har alt av utenom PS3 så hører jeg den knapt... Dårlig argument. Og hva gjør en stillegående 92mm eller 120mm vifte når du har på hjemmekinoetanlegget? De andre Blu-Ray spillerne bråker sikkert like mye. Mine Pioneer DVD spiller bråker mer.. Nei det er den ikke, PS3 bråker mer enn den burde. Den er faktisk svært lett å høre. AtW Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Det gjør ikke min. Jeg må ha en magisk PS3 jeg da. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Det gjør ikke min. Jeg må ha en magisk PS3 jeg da. Det er nok mere sannsynlig at du reagerer mindre på støy enn de som synes PS3 bråker for mye. AtW Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 PS3 er også ekstremt billig. Den var billig i starten også. 6k for en Blu-Ray spiller og en kraftig spillmaskin. Blu-Ray på den tiden kostet minimum 10k. Nå får du den 50% billigere og du får fortsatt en ekstrem bra Blu-Ray spiller og en kraftig spillkonsoll. Jeg skjønner ikke hva folk klager om. Så klart er det beste valget en PS3 til 3k! Kjøp en ekstra Blu-Ray fjernkonrtoller og du har tilsvarende andre spillere. Men liker Dual-Shock kontrolleren godt jeg. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 PS3 er også ekstremt billig. Den var billig i starten også. 6k for en Blu-Ray spiller og en kraftig spillmaskin. Blu-Ray på den tiden kostet minimum 10k. Nå får du den 50% billigere og du får fortsatt en ekstrem bra Blu-Ray spiller og en kraftig spillkonsoll. Jeg skjønner ikke hva folk klager om. Så klart er det beste valget en PS3 til 3k! Kjøp en ekstra Blu-Ray fjernkonrtoller og du har tilsvarende andre spillere. Men liker Dual-Shock kontrolleren godt jeg. Er det noen som klager? Det er vel ikke så vanskelig å forstå at forskjellige folk har forskjellige behov? Om man ikke trenger spillkonsollen, så er neppe en diger PS3 det beste alternativet som spiller, for meg er det ikke så aktuelt fordi en PC er mye mer fleksibel som mediaspiller, andre kan ha andre grunner, for noen er PS3 det beste valget, for andre ikke. AtW Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Javel ja. Når absolutt alt er av på rommet og bare PS3'en står på så hører jeg den knapt. Og hvorfor skal du sitte å bruke PS3'en uten lyd? Jeg tror heller det er du som har en uheldig PS3. En venn av meg har en PS3 og den bråker mye ja, men det skal ikke være sånn. Da burde du/dere klage. I begynnelsen var det jo mange PS3'er som bråkte unormalt mer. Vet ikke hvordan det problemet er nå. I hvert fall min PS3 er musestille. Og uten den vifta hadde den brent opp.. Og du hører den ikke når du har lyd i høytalerne. Nei, ingen klager her. :!: men du vet jo selv hvor mange som klager på prisen osv. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Javel ja. Når absolutt alt er av på rommet og bare PS3'en står på så hører jeg den knapt. Og hvorfor skal du sitte å bruke PS3'en uten lyd? Jeg tror heller det er du som har en uheldig PS3. En venn av meg har en PS3 og den bråker mye ja, men det skal ikke være sånn. Da burde du/dere klage. I begynnelsen var det jo mange PS3'er som bråkte unormalt mer. Vet ikke hvordan det problemet er nå. I hvert fall min PS3 er musestille. Og uten den vifta hadde den brent opp.. Og du hører den ikke når du har lyd i høytalerne. At man hører på lyd betyr ikke at det er maks guff i alle partier hele tiden. Du får tro hva du vil, jeg har ihvertfall tilgode å høre en PS3 som er stille nok til at jeg hadde sagt meg fornøyd med lydnivået. AtW Nei, ingen klager her. :!: men du vet jo selv hvor mange som klager på prisen osv. Noe som kan være en legitim klage, den er feks dyr i forhold til 360 om man bare vil spille på den, men dette er på utsiden av tema, som er PS3 som blu-ray-spiller. AtW Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Ja, men det ville være idiotisk å klage på PS3 pga den er dyrere enn Xbox 360. Det går jo ikke an å ha en PS3 uten BD spiller. Spillene er jo BD plater, og det er jo bare en fordel. BD spilleren i PS3 er også bare en fordel synes jeg. At du kan ha andre OS på PS3 og gjøre såpass mye på den er bare en fordel. Du får mer for pengene ved å kjøpe en PS3. Og da er det heller Xbox 360 som er dyr. Den mangler mye PS3 har. En PS3 som bare er en spillmaskin får du rett og slett ikke heller. Jeg synes også PS3 burde få kvitte seg med varmen. Min er tross alt stillegående nok. Høres ut som du har fått en bråkete PS3. Har selv hørt PS3'er som bråker, og det er alt for mye bråk. Men så lenge den er i orden så skal støynivået være veldig lavt. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Ja, men det ville være idiotisk å klage på PS3 pga den er dyrere enn Xbox 360. Det går jo ikke an å ha en PS3 uten BD spiller. Spillene er jo BD plater, og det er jo bare en fordel. BD spilleren i PS3 er også bare en fordel synes jeg. At du kan ha andre OS på PS3 og gjøre såpass mye på den er bare en fordel. Du får mer for pengene ved å kjøpe en PS3. Og da er det heller Xbox 360 som er dyr. Den mangler mye PS3 har. En PS3 som bare er en spillmaskin får du rett og slett ikke heller. Jeg synes også PS3 burde få kvitte seg med varmen. Min er tross alt stillegående nok. Høres ut som du har fått en bråkete PS3. Har selv hørt PS3'er som bråker, og det er alt for mye bråk. Men så lenge den er i orden så skal støynivået være veldig lavt. For å gjenta med selv, det kan vel ikke være så vanskelig å forstå at folk har forskjellige behov, noen har behov for alt som er i "pakka" PS3, andre har ikke behov for alt, andre igjen har behov for mer. Ingen har sagt at PS3 ikke skal kunne kvitte seg med varme, jeg konstaterer derimot at den bråker mer enn jeg liker, de kunne fått den mer stille., og hadde det ikke vært mulig å få til, så hadde det uansett vært en ulempe, den bårker mer enn en blu-ray-spiller burde. AtW Endret 15. august 2009 av ATWindsor Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Men for de som ikke har behov for hele pakka, kan de kjøpe seg en Xbox. Kom litt ut av tema, men en fullverdig Blu-Ray spiller er den i hvert fall! Jeg tror fortsatt det er noe galt med din PS3. En helt stillegående PS3 ville nok ikke vært så enkelt. Noe SONY tenkte på var jo å få den så stille som mulig. Min bråker i hvert fall ikke mye, men høres ut som din gjør. Igjen: Jeg vet om folk som har PS3 som bråker mer enn det dobbelte av min. Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 19. august 2009 Rapporter Del Skrevet 19. august 2009 ATWindsor, det er betydelig forskjell i støynivået på PS3. Min egen 60Gb variant er veldig hørbar under spilling, men fullt ut akseptabel for meg som filmformidler. De siste 40Gb og 80Gb versjonene er veldig stille sammenliknet med min egen. Enkelte av disse er så stille at de ikke er hørbare selv på 2m avstand(jeg har god hørsel). Årsaken skal visstnok være at disse modellene nyter godt av krympet produksjonsprosess. En annen forskjell på disse mot min egen er at viften blåser ut bak, mens min egen blåser ut på høyre side frem i tillegg til bak. De trenger rett å slett mindre luftgjennomstrømming. Lenke til kommentar
Primalien Skrevet 25. august 2009 Rapporter Del Skrevet 25. august 2009 Venter på LG BD390 Blu-ray spiller som snart kommer til Norge. Virker rå! Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Ser ikke at dereanbefaler Panasonic sin topmodell? Hvorfor det? Litt ekstra penger i kassa for å reklamere for Sony kansje? Panasonic sin DMP-BD80 har kommet ut på topp i sitt prissjikt på samtlige tester jeg har lest Lenke til kommentar
Howard Skrevet 2. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Takk for feedback! DMP-BD80 er en knallbra spiller, utvilsomt. Hovedgrunnen til at den ikke er med her er hastigheten. Den oppleves rett og slett som treg i bruk sammenlignet med de aller nyeste modellene - f.eks. fra Sony. Det går på hvor kjapt den laster inn filmer, til responstid i menyer m.m. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Bare kjøp Panasonic BD60 samma gode spilleren, bare uten de analoge tilkoblingsmulighetene https://prisguiden.no/produkt/109907 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Jeg savner egentlig Pioneer på denne lista. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 3. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Jeg savner egentlig Pioneer på denne lista. Takk for innspill - kan du være mer konkret? Hvilken eller hvilke Pioneer-spillere anbefaler du og hvorfor? Lenke til kommentar
bambus_bambus Skrevet 3. november 2009 Rapporter Del Skrevet 3. november 2009 Finnes det blu-rayspillere med harddisk og dermed opptaksmulighet fra tv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg