GHADBANDIT Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Der sitter jeg og aner fred og ingen fare, mens jeg venter på å signes inn for en rolig og trivelig runde COD5. Men i stedet for å hilses blidt av min joviale avatar dukker det opp en grå firkant som forteller meg at gamertagen min ikke lenger er tillatt ihht Microsofts retningslinjer og policy!!! Jeg har hatt samme gamertagen siden Golden Eye på N64!!! Jeg er glad i tagen min!!! Og nå måtte den altså besudles av sensurkåte amerikanerpyser som synes ord er skumle og farlige og tvinger folk til å kalle seg teite og nå uforståelige ting som GHADBANDIT. Jeg er skuffet, vonbråten og ikke rent lite provosert. Hadde jeg ikke vært så glad i og avhengig av boxen min skulle jeg jammen meg vært sinna også. Akk Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis gamertag'en din var det samme som diskusjon-nicket ditt er jeg ikke så alt for overrasket, ei uenig. Lenke til kommentar
GHADBANDIT Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Hva var GTen din? Samme som nicket her. JIHADBANDIT! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Morsomt nick, men skjønner jo at Microsoft vil at du bytter Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jøss, her er jeg for 1 gangs skyld enig med microsoft Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 HVA er støtende med denne tagen, dere som er enige? Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Enig med Microsoft her ja Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) HVA er støtende med denne tagen, dere som er enige? For oss vestlige er det nok ikke støtende, men MS må vel tenke på hvordan andre deler av verden kan reagere også. Muslimene er et sårt og lettstøtt folkeslag, noe jeg regner med MS tar hensyn til. Endret 5. desember 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) HVA er støtende med denne tagen, dere som er enige? Det kan virke støtende religionsmessig, noe som kolliderer med regelverket til Microsoft. Du vet, den avtalen flesteparten bare driter i å lese for så å fly i vinkel med en gang de blir bannet. For oss vestlige er det nok ikke støtende, men MS må vel tenke på hvordan andre deler av verden kan reagere også.Muslinmene er et sårt og lettstøtt folkeslag, noe jeg regner med MS tar hensyn til. For ikke å nevne hvor ømt emnet Jihad er. Og når man finner det som en "kul idè" å kombinere Jihad med Bandit, så får man skylde seg selv. Endret 5. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 HVA er støtende med denne tagen, dere som er enige? det ville vel gå under noe som religiøs offence e.l? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) hvorfor har jeg da en på lista mi som heter whitegod? Støtter dere virkelig så latterlig sensur? At man i spillet man spiller med gamertagen skyter mennesker i hodet er ok, men at ordet jihad kommer opp på skjermen er liksom for drøyt? edit: til trådstarter, endre tagen til JlHADBANDIT istedet Endret 5. desember 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) urin er det nye forumtrollet , les alle postene han har posta Kraftig hjernerystelse, ka gjer eg? DU TAR Å GÅR PÅ DO!TRØKKER DERETTER SÅ HARDT AT HJERNEMASSEN TYTER UT AV ØRA!DET ER + OM DU FÅR MENSEN!GOOD LUCK!... Hvis din statistikk i utorrent HVORFOR I HÆLVETE SKAL JEG VISE DET?????... Start-menyen er borte!? DTE ER IKKE NOE Å GJØRE MED!!... Fått meg dame! STYGG ELLER?HVOR STORE BRYSTER??BH-STØRRELSE??????... Kommer ikke inn i "legg til/fjern programmer" DUST!... osv Endret 5. desember 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hvorfor har jeg da en på lista mi som heter whitegod? Støtter dere virkelig så latterlig sensur? At man i spillet man spiller med gamertagen skyter mennesker i hodet er ok, men at ordet jihad kommer opp på skjermen er liksom for drøyt? edit: til trådstarter, endre tagen til JlHADBANDIT istedet Om vi støtter det er ikke tema her og ingen har vel egentlig gitt uttrykk for det. Men, du følger med utenfor vinduet ditt litt du også? Muslimer vet du også ikke akkurat er det folkeslaget som takler mest kødding med sine relgiøse tradisjoner, og selvfølgelig forstår vi hvorfor MS banner det. Så vidt meg bekjent trenger ikke MS være like streng ovenfor mer antydene kristne navn som whitegod, ettersom de kristne er blitt godt vant med å bli køddet med, og innset at det ikke nytter å helle flytende tinn i halsen på de som ikke vil være som dem lenger Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Spill er aldersgrense-merket, så det blir noe annet. Dessuten er religion for mange en personlig helligdom, og sist jeg sjekket er helligdommer beskyttet av både FN og ymse andre organisasjoner. Også er det vel mest kombinasjonen Jihad og Bandidt som er det drøyeste. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 OT: :!: urin er det nye forumtrollet , les alle postene han har posta Kraftig hjernerystelse, ka gjer eg? DU TAR Å GÅR PÅ DO!TRØKKER DERETTER SÅ HARDT AT HJERNEMASSEN TYTER UT AV ØRA!DET ER + OM DU FÅR MENSEN!GOOD LUCK!... Hvis din statistikk i utorrent HVORFOR I HÆLVETE SKAL JEG VISE DET?????... Start-menyen er borte!? DTE ER IKKE NOE Å GJØRE MED!!... Fått meg dame! STYGG ELLER?HVOR STORE BRYSTER??BH-STØRRELSE??????... Kommer ikke inn i "legg til/fjern programmer" DUST!... osv Syntes det er altfor mye sensur av denne typen om dagen, skal vi gi etter og sensurere og kutte ut av som alle forskjellige hårsåre folk tar seg nær? Ingen religion har blitt så mye "mobbet" og tullet med som kristendommen, men det er ikke i nærheten av så mye sensur der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fordi kristne ikke reagerer på det og er vant med det som Archon sier, kristne er i gjennomsnitt mye mer liberale enn muslimer og det får man bare ha respekt for. Det er faktisk noe som het folkeskikk en gang i tiden, bare fordi du ikke skjønner hva som er støtende så betyr det ikke at det ikke er det. Men greit, vi kan gi f. i de som blir støtt av ting rett og slett fordi de blir støtt, er jo deres feil! Hvorfor ha et trivelig gamersamfunn lixm? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Om vi støtter det er ikke tema her og ingen har vel egentlig gitt uttrykk for det.Men, du følger med utenfor vinduet ditt litt du også? Muslimer vet du også ikke akkurat er det folkeslaget som takler mest kødding med sine relgiøse tradisjoner..... hahaha så jihad er en muslimsk tradisjon? Jihad MÅ ikke ha noe med islam å gjøre. Og om de blir støtt får de bare bli vant til det, sammen med at får slutte å nekte damene sine å gå uten slør, slutte å denge kona, omskjære døtrene sine, tvangsgifte bort døtrene sine osv. Fy faen for et folk... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Om de så hadde vært rosa dansende gnomer skal man fortsatt respektere folk, iallefall majoriteten om man har noe i mot enkeltindivider. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Ok, så dersom man er blitt vant med og bli mobbet så er det greit? Og hva i alle dager er krenkende med Jihadbandit? Endret 5. desember 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå