michael691 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen ganger når jeg browser på denne siden stopper det helt. når jeg trykker på en link loader den bare uendlig i firefox, og så kopierer jeg linken til IE og da funker det! hva f skjer? Det er ganske irriterende når det stopper sånn. spesielt når jeg har flere faner oppe. Og dette gjelder bare Diskusjon.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har du prøvd å lukke ned og starte opp igjen Firefox, eller sett i oppgåvebehandling for å sjå kor mykje minne som er i bruk? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Firefox pleier vanligvis å bruke 120-150mb Og jeg har ikke prøvd å lukke den og åpne den igjen, skal prøve neste gang, takk Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skal ikke spille noen rolle om FF bruker 120MB. Den bruker 115MB her nå uten noe hikke. Du bør slette cache og evt cookies. Videre kan du prøve FF i safe mode (finnes på startmeny, FF). Fungerer safe mode så kan du starte den i vanlig mode og slette utvidelser for å se om det er problemet. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ja diskusjon.no har hatt problemer i dag tror jeg, var vel en time eller 2 jeg ikke kom inn. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 ja diskusjon.no har hatt problemer i dag tror jeg, var vel en time eller 2 jeg ikke kom inn. Nei jammen det skjer minst 1-2 ganger hver dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå