Bone Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Heisann! Skal bort til jul, og da tar jeg med en PC -LCD -skjerm til PS3-en, og (selvfølgelig) ikke stue TV-en min.. den jeg tar med har ikke HDMI, men component inngang.. Noen som vet (i hvilken fysisk butikk) jeg kan få kjøpt noe sånt, om det finnes? Noen som vet hvor mye sånt koster også? Kvalitetsforskjell? Stor? Takker for svar! Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Burde vel ha det på Game eller EBGames/Gamestop. Ser game.se har en på websiden til 129,- svenske. Da har den den kanskje i den norske butikken også. Hvis du ikke har tid til å vente på DealExtreme... (Husk at PS2 og PS3 kan bruke den samme komponentkabelen) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sony sin component kabel til ps3 koster 299 kr hos expert her i byen, har den selv og er fornøyd. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Ah.. Tusen takk for svar, begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå