michael691 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er sikkert ikke noe rart i fordi jeg har på ovnen, Det er på nesten minimum men jeg trenger å ha den på fordi det er så kaldt. Hva kan jeg gjøre får å evt ikke våkne så sykt ubehaglig, men samt ikke fryse før jeg legger meg? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Er du tett i nesen? Merker ofte når jeg er tett så har jeg lagt og pustet med munnen og er tørr. Noe å drikke dersom du våkner i løpet av natten, ha en vannflaske ved sengen. Skaffe deg timer på ovnen. Kjøp deg en varmeflaske som holder deg varm når du skal sovne og en timer som slår på ovnen en time før du våkner (alt etter rommets størrelse). Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Er ganske tett i nesen, pleier som regel å puste med munnen hele tia. Rommet er ganske lite og ovnen er på, vinduet igjen. Det er deilig men kjempe ubehagelig å våkne. blir dehydrert som fy. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kanskje et dumt forslag, men ser for meg at du har det ganske varmt i rommet når ovnen er på. Du hadde ikke greid å finne en balanse der tempen ligger rundt 20-21 grader? Er ikke så varmt og godt, men det er i det minste ikke fælt. Det burde jo hjelpe på halsen og. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Kanskje et dumt forslag, men ser for meg at du har det ganske varmt i rommet når ovnen er på. Du hadde ikke greid å finne en balanse der tempen ligger rundt 20-21 grader? Er ikke så varmt og godt, men det er i det minste ikke fælt. Det burde jo hjelpe på halsen og. Det er jævlig kaldt med ovnen av Huset er fra steinalderen så det sier en del.. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er jævlig kaldt med ovnen av Huset er fra steinalderen så det sier en del.. Ja, tenkte mer på å sette ovnen på termostat om den har det slik at den ligger og holder tempen rundt 20-tallet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Skulle ikke tro ovnen tørka halsen din, er det trekk i rommet? Det er mer sannsynlig at tørker deg ut Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Luftfukter? http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10932 For min del hadde jeg aldri overlevd en natt i varmen. Jeg må ha det kaldt og tilgang til frisk luft for å sove. Men hver sin smak Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Det er et lite rom, døra igjen, vinduet igjen og ovnen på low (radiator ovn), det blir kjempe dårlig luft men jeg fryser i hjel pga at rommet er nede og at huset er gammelt som fuck så jeg må ha på ovnen Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Om det er mye støv og forurensing i lufta kan man bli tørr i munn, prøv og støvsug og vask hver enste lille ting du har i rommet, luft godt, sett på ovnen og sov. edit: hver skrives ikke med æ ! Endret 5. desember 2008 av Dain Bramaged Lenke til kommentar
discostu Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det er et lite rom, døra igjen, vinduet igjen og ovnen på low (radiator ovn), det blir kjempe dårlig luft men jeg fryser i hjel pga at rommet er nede og at huset er gammelt som fuck så jeg må ha på ovnen Bruke flere dyner? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Det er et lite rom, døra igjen, vinduet igjen og ovnen på low (radiator ovn), det blir kjempe dårlig luft men jeg fryser i hjel pga at rommet er nede og at huset er gammelt som fuck så jeg må ha på ovnen Bruke flere dyner? Jeg bruker en dun dyne og en ''sommerdyne'' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå