Wipeout Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvordan kan man skaffe flere medlemmer til en facebokkgruppe? Greit nok, man sender ut invitasjoner til de man er venner med på facebook, men ofte så er de trege til å svare eller så går det i glemmeboka. Noen som har noen ideer til hvordan man får flere medlemmer til grupper som denne? http://www.facebook.com/group.php?gid=37026129747 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 poste i noen bilforum? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 God ide, skal vel få lagt ut noe der etterhvert. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hva er forresten dealen med den gruppen? Er det en bekjent/venninne som har tatt munnen litt full og nå har alle lyst å se henne toppløs? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, hun var vel kanskje litt stor i kjeften og sa at hun ville stille opp hvis 300 blir medlem i gruppa. Og så ble det til at hun stiller toppløs hvis 1000 melder seg inn i år. Så det er bare å joine. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hehe, hvis ikke hun har gjort noe lignende setter jeg en tier på at hun trekker seg om du skulle nå målet på 1000. Uansett får du ha lykke til og rapportere hvordand et gikk. Kanskje litt sleipt, men går vel og an å annonsere gruppen på andre facebookgrupper som er i nærmiljøet, dvs folk som vet hvem hun er og har interesse av dette, sikkert lettere å engasjere de enn den gjennomsnittlige forumbruker. Endret 5. desember 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Skal uansett si ifra hvordan det ender, jeg. Og skal poste bilder også hvis det blir noen. Men med tanke på gjennomsnittsalderen på forumet her og hysteriet hver gang ordene pupp og jenter i undertøy så hadde jeg håpet på litt hjelp fra forumbrukerene. Men det er ennå tidlig på dagen, da. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvem i all verden vil se den dama med lite klær eller gud forby toppløs? Tror du kommer til å ha problemer med å få folk til å bli med i gruppen din.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Ingen som tvinger deg til å se på evt. bilder vet du. Og hver sin smak. Men det er heller ikke det som er poenget her om du liker dama eller ikke. Ingen som tvinger deg til å se på evt. bilder vet du. Og hver sin smak. Men det er heller ikke det som er poenget her om du liker dama eller ikke. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Det er rart det der, for man kan finne 1000 ganger penere babes på nettet ved et google søk, men likevell er det mer spennende å se noen uskyldige pupper når jeg føler jeg liksom "er med". Liitt vansklig å forklare, men, you know what I mean Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Skjønner godt hva du mener, fjeddiu. Og som sagt tidligere så var ikke poenget her hvor fin dama er, men at jeg gjerne skulle samla nok folk siden hun har skrytt på seg dette her. Så kjære forumkollegaer, det er bare å hive seg på. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Og som sagt tidligere så var ikke poenget her hvor fin dama er, men at jeg gjerne skulle samla nok folk siden hun har skrytt på seg dette her. Er vel ikke til å stikke under en stol at hovedmotivasjonen nok er en mulighet til å se puppene som hører til et kjent ansikt? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Nja, ikke for min del. Har forsåvidt sett de før, men det som smaker bedre er at hun faktisk må stille opp hvis hun taper. :!: Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvis det går an å redigere gruppenavn, kan du jo rename det til noe som gir mer kåthet. Ha med noe om at man kan se puppene til dama hvis 1000 joiner elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå