iStephano Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nice, vurderer dette sterkt selv! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Headsette fungerer kjempebra det! Har laget en liten anmeldelse her jeg da Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nice, leste det nå. Må si det frister for og kjøpe den som en liten julegave til meg selv nå Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 FLott, katten min har tygd av ledningen som går ifra selve headsettet til surround boksen! God jul meg langt inn i .... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 ... den spisse, men samtidig runde stumpen din? Mmmmmm. Lenke til kommentar
remif Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hei Kan noen fortelle meg hvor jeg får kjøpt dette geniale headsettet? Sharkoon X-tatic 5.1 Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 HeiKan noen fortelle meg hvor jeg får kjøpt dette geniale headsettet? Sharkoon X-tatic 5.1 Jeg kjøpte det på multicom.no, men der var den ikke lenger..så da vet jeg ikke.. Søkte litt rundt å finner den ikke i sverige eller norge... Men du kan sjekke her da: http://www.sharkoon.com/html/bezugsquellen/online-shops.html Lenke til kommentar
remif Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk for raskt svar, men jeg er litt tvilsom til å bestille på en utenlandsk side. NOen som har noen andre forslag til surround headset. Hovedsakelig for å se film. Må vøre mulig å koble til digitalt (S/pdif) da jeg ser filmer fra popcorn hour mediaboks. HeiKan noen fortelle meg hvor jeg får kjøpt dette geniale headsettet? Sharkoon X-tatic 5.1 Jeg kjøpte det på multicom.no, men der var den ikke lenger..så da vet jeg ikke.. Søkte litt rundt å finner den ikke i sverige eller norge... Men du kan sjekke her da: http://www.sharkoon.com/html/bezugsquellen/online-shops.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå