The StigMeister Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har nettopp fått headsettet. Men jeg må ha micèn på venstre øret, altså snu headsettet slik at det som egentlig skal være på høyre, nå er på venstre øret. dette er da fordi at lyden blir helt feil hvis jeg ikke gjør det. Er det slik det skal være? Ser at på bildene, så er micen på høyre side! hm Lenke til kommentar
NeseSpraY Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har nettopp fått headsettet. Men jeg må ha micèn på venstre øret, altså snu headsettet slik at det som egentlig skal være på høyre, nå er på venstre øret.dette er da fordi at lyden blir helt feil hvis jeg ikke gjør det. Er det slik det skal være? Ser at på bildene, så er micen på høyre side! hm Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 jaha? Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har det virkelig no å si om micen er på høyre eller venstre side, da? Skal ikke være lett... Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Har det virkelig no å si om micen er på høyre eller venstre side, da? Skal ikke være lett... Hvis det er en feil en eller annen plass, så kan det jo gå utover lyden.. Så derfor spør jeg de som har headsettet om hvordan det er på deres Endret 5. desember 2008 av The StigMeister Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Etter et kjapt bildesøk på google, var det lett å se at micen var på venstre side på mange av bildene. Så ta det helt med ro. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Etter et kjapt bildesøk på google, var det lett å se at micen var på venstre side på mange av bildene. Så ta det helt med ro. Ja har sjekka google jeg også.. ser at de bildene som har den på høyre siden, har en annen mic enn den jeg har. Så det er nok rett at den skal være på venstre sia Lenke til kommentar
NeseSpraY Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Etter et kjapt bildesøk på google, var det lett å se at micen var på venstre side på mange av bildene. Så ta det helt med ro. Ja har sjekka google jeg også.. ser at de bildene som har den på høyre siden, har en annen mic enn den jeg har. Så det er nok rett at den skal være på venstre sia Sharkoon x-tatic 5.1? Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 12. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2008 jess Lenke til kommentar
NeseSpraY Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har akkurat det samme headsettet, men kan ha micen på hvilken side jeg vil, men har den på venstre side.. Fordi da blir lyden best! Med alle 4 fire høytalerne.. Da er de front høytalerne på riktig sted.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Venter på det samme headsettet! Kommer forhåpentligvis hit i morra eller tirsdag Til dere som har det; hvordan er lyden?? Og bassen?? Lenke til kommentar
NeseSpraY Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Venter på det samme headsettet! Kommer forhåpentligvis hit i morra eller tirsdag Til dere som har det; hvordan er lyden?? Og bassen?? Lyden er perfekt! Bassen er også bra! Setter man bassen på fullt rister det i hele headsettet, rett og slett deilig.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Fikk dette i dag, og lyden er deilig den, men har litt problemer med å stille inn de rette innstillingene... Hvilke lydinstillinger har dere på de 4 innstillinger på volumkontrollen (rear, front ++)?? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Fikk dette i dag, og lyden er deilig den, men har litt problemer med å stille inn de rette innstillingene... Hvilke lydinstillinger har dere på de 4 innstillinger på volumkontrollen (rear, front ++)?? Det er jo bare volum... Jeg har rear og front på 4-5. Cen er chat volum så den prøver jeg meg bare frem på... Den sister er bass/vibrasjon den står på 6 nå, og da spiller jeg mest COD4... EDIT: Det hjalp meg en del å lese instruksjonsboken... Endret 22. desember 2008 av HolyKrist Lenke til kommentar
NeseSpraY Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du kan også stille på lyden på den svarte boksen.. Hjelper litt iaf! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er det vanskelig å høre hva folk sier siden all lyden kommer ut av headsetet? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Er det vanskelig å høre hva folk sier siden all lyden kommer ut av headsetet? Hadde litt probøemer med det til å begynne med, men det har jeg vendt med til..åsså hjalp det en del at jeg fant ut at det gikk an å skru opp lyden på chatten... Endret 23. desember 2008 av HolyKrist Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det er jo positivt, men jeg er litt redd for at jeg kommer til å skru chat-lyden helt opp og resten av lydene ganske langt ned for å høre folk, og da er det liten vits i det headsetet. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det er jo positivt, men jeg er litt redd for at jeg kommer til å skru chat-lyden helt opp og resten av lydene ganske langt ned for å høre folk, og da er det liten vits i det headsetet. Jeg har bare prøvd headsettet på cod4, og der har jeg grei lyd på spillet og samtidlig hører chatten...Er veldig fornøyd med headsettet..Men viss du har plass til det så kan det være en ide å kjøpe et mini surround anlegg til 1200-1500 kroner da...funker bedre det... Lenke til kommentar
NeseSpraY Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Lyden blir ikke svekket noe pga du skrur opp chat volumet, de har ik noe med hverandre å gjøre! Har brukt headsettet på Call of Duty jeg også og har INGEN problemer med verken å høre hva folk sier eller høre hvor folk kommer i fra rundt omkring på de enkelte mapsa! PS: Litt rotete kanskje! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå