SpecialForce Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei alle sammen. Tenkte mitt spørsmål vilel passe inn her: Jeg er rimelig sikker på at jeg får en PS3 innom juletider. jeg skal uansett prioritere det med tanke på julehandel. Mitt spørsmål er om noen av dere vet hva jeg skal brenne ut med når jeg ripper de med ANYDVD og lignende programvare? Planene er at de skal rippes med norsk og engelsk språk om det går an å gjøre det uten å få trøbbel med DVD-Menyene og sånt. Det går jo fint an å rippe i full kvalitet med engelske og norske undertekster og soundtrack. DVD-Shrink og DVD43 klarer jobben med DVD-er. Da burde jo AnyDVD HD kunne utrette noe lignende. Det viktigste er jo brenneprosessen da platene ikke er billige. Jeg håper noen her kan hjelpe meg på veien til en verden med full HD og et sikkert bibliotek. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Bump Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2009 bump ffs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå