Gå til innhold

Resident Evil 5 Demo idag den 5 Des?


vegavnil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hjelp! etter jeg har lastet ned demoen og når prøver å starte spille får jeg denne feilmeldingen "The disc's region code is incorrect for this console" noen som vet hva som må gjøres?

Har samme problemet.

 

Fikk fikset det ved å laste ned demoen fra en torrent side, deretter brenne filen på cd og så putte den inn i boxen. Fungerte fint du må bare passe på at du brenner alle filene til og med de tomme mappene. Da burde demoen poppe opp under "demoes", trengs ikke no mer enn. det.

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar
Når du har lastet ned alle 5 RAR filene.. Så lager du deg en ny mappe, som du f.eks. Kaller RE5 DEMO.. Så zipper du første rar fil, til den mappen (Alle rar.Filene har en mappe, som heter Content).. Når du har zippet den første, så zipper du den andre, til samme mappe.. Da får du opp beskjeden om at den filen allerede eksisterer og om du vil overskrive den.. Da tar du "ja til alt".. Samme gjør du med de resterende rar filene.. Etterpå brenner du hele content filen over på en DVD.

 

går det ikke an å bare legge det inn på en usb minnebrikke også?

Lenke til kommentar
Hjelp! etter jeg har lastet ned demoen og når prøver å starte spille får jeg denne feilmeldingen "The disc's region code is incorrect for this console" noen som vet hva som må gjøres?

Har samme problemet.

 

Fikk fikset det ved å laste ned demoen fra en torrent side, deretter brenne filen på cd og så putte den inn i boxen. Fungerte fint du må bare passe på at du brenner alle filene til og med de tomme mappene. Da burde demoen poppe opp under "demoes", trengs ikke no mer enn. det.

Da kommer det opp "Can't Launch <filnavnet>"...

Lenke til kommentar

Spillte nettopp demoen, fikk ikek spillt lenge, men fikk spillt lenge nok til å gå tom for ammo og bli en kebab for den digre fyren med øksa....

 

Virker lovende, tror jeg nok må passe mer på ammoen neste forsøk.

 

Og for de som får "can't laucnh", det er fordi dere er pålogga Live, og Microsoft har blokket demoen utenfor Japan, bare logg av og så spill.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...