Amored Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hjelp! etter jeg har lastet ned demoen og når prøver å starte spille får jeg denne feilmeldingen "The disc's region code is incorrect for this console" noen som vet hva som må gjøres? Har samme problemet. Endret 12. desember 2008 av Amored Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hjelp! etter jeg har lastet ned demoen og når prøver å starte spille får jeg denne feilmeldingen "The disc's region code is incorrect for this console" noen som vet hva som må gjøres? Har samme problemet. Fikk fikset det ved å laste ned demoen fra en torrent side, deretter brenne filen på cd og så putte den inn i boxen. Fungerte fint du må bare passe på at du brenner alle filene til og med de tomme mappene. Da burde demoen poppe opp under "demoes", trengs ikke no mer enn. det. Endret 12. desember 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Når du har lastet ned alle 5 RAR filene.. Så lager du deg en ny mappe, som du f.eks. Kaller RE5 DEMO.. Så zipper du første rar fil, til den mappen (Alle rar.Filene har en mappe, som heter Content).. Når du har zippet den første, så zipper du den andre, til samme mappe.. Da får du opp beskjeden om at den filen allerede eksisterer og om du vil overskrive den.. Da tar du "ja til alt".. Samme gjør du med de resterende rar filene.. Etterpå brenner du hele content filen over på en DVD. går det ikke an å bare legge det inn på en usb minnebrikke også? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hjelp! etter jeg har lastet ned demoen og når prøver å starte spille får jeg denne feilmeldingen "The disc's region code is incorrect for this console" noen som vet hva som må gjøres? Har samme problemet. Fikk fikset det ved å laste ned demoen fra en torrent side, deretter brenne filen på cd og så putte den inn i boxen. Fungerte fint du må bare passe på at du brenner alle filene til og med de tomme mappene. Da burde demoen poppe opp under "demoes", trengs ikke no mer enn. det. Da kommer det opp "Can't Launch <filnavnet>"... Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Spillte nettopp demoen, fikk ikek spillt lenge, men fikk spillt lenge nok til å gå tom for ammo og bli en kebab for den digre fyren med øksa.... Virker lovende, tror jeg nok må passe mer på ammoen neste forsøk. Og for de som får "can't laucnh", det er fordi dere er pålogga Live, og Microsoft har blokket demoen utenfor Japan, bare logg av og så spill. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 The disc's region code is incorrect for this console ..jaha, hva fanken gjør jeg nå 'a? lagte meg jp konto å lasta demoen ned så fikk jeg opp denne meldinga når jeg skulle teste det Lenke til kommentar
Morridini Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Siden den kun er tilgjengelig for Gold i Japan kunne jeg ikke bruke min Silver Japanske konto, så jeg brant den ut på en DVD-RW, poppa den inn i 360en, disconnecta fra Live, og spillte, her er en oppskrift: http://digiex.net/games-downloads/768-resi...xbox-360-a.html Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg måtte være logget ut av live for å spille. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Når kommer denne demoen til oss i Norge?? :s Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 http://www.gamer.no/artikler/demodato_for_...nt_evil_5/67158 Lenke til kommentar
neoman Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) hei, har lett litt rundt på japansk marketplace, men finner den ikke. hvor ligger den? sliter litt med å fortstå de japanske ordene-setningene. Endret 18. januar 2009 av neoman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå