Gå til innhold

Resident Evil 5 Demo idag den 5 Des?


vegavnil

Anbefalte innlegg

Quick Guide to Getting Japanese 360 Gold:

 

* Go here: http://www.passport.net/

* Sign up a new account, Click "No, sign me up for a free MSN Hotmail e-mail address"

* Pick JAPAN for your country, pick Tokyo-to as your Prefecture 150-2345 for your zipcode

* Keep going, and then have it set you up with a @hotmail.com address.

* Go to your 360, and create a new profile. Log in using your hotmail address on your 360, and it should set it to Japan.

* If this is less than your 4th trial account you get gold free, so select yes when it asks you. (the RE5 demo requires Gold standing)

 

How to actually download the demo via Japanese Xbox LIVE Marketplace:

 

* Login to your Japanese Gold account

* Once logged in press the xbox button in the middle of your controller to bring up the "old" dashboard

* Navigate to the market place tab, then go to Game Marketplace

* From Game Market place navigate all the way down to ALL GAMES

* Then from ALL GAMES. Then go to "ALL" (instead of trying to understand japanese alphabet). Then just scroll through all the games until you get to BioHazzard 5 (it should be 270 of 40

* Once you get to BioHazzard 5, the first screen should say "Get Demo" and viola you are downloading the demo. Should be like 472 MBs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

de kunne ihvertfall, gitt oss en mulighet til å fjerne dama,

RE har altid vært en SP opplevelse, og synes det fortsatt burde være det.

 

og

 

bah, når man spiller co-op som dama, er "over shoulder view" på venstre side!!!, og helsebaren på venstre side.

 

håper man kan velge dette senere.

men unasett dette er en ganske gammel build, ser ut som den fra E3.

så de har nok fikset mye, men jeg gleder meg!

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Får ikke lastet det ned på min Japanske konto.. Får bare opp " This item isn´t available from your current location"

 

*Svarte så irriterende.. Fulgte oppskriften på å mekke en japansk konto til punkt og prikke.. Fikk med 1 måneds Xbox Live Gold Trial... Går til Demos, velger Biohazard.. Get demo.. Confirm Download... Også feil melding, om at jeg ikke kan laste demoen, grunnet :"This item isn´t available from your current location"

 

Virker som de har IP blokket det, på lik linje med filmer fra US marketplace.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar

Blei ikkje så veldig overbevist eg, som forventet var det altfor likt RE4 på godt og vondt. Grafikk og slikt er jo heilt konge, animasjonene er jo klippet rett ut av RE4 virker det som....Elementet skrekk virker totalt fraværende, og med ein til på laget at påtil så stiller det seg verre enn i RE4, med fokus på for mye action. Og ja, dagslys ;) Stiller meg litt skeptisk til den settingen om det er slik det skal ligge ann store deler av spillet.

 

Det eg klager på no er Resident Evil, eller fraværet av det. Spillet i seg sjøl, som med RE4 er nok veldig bra.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

får ikke startet demoen, dvd'en vises som blank i dashbordet. har brent en plate med bare filen og en med hele mappe strukturen, uten at det gjorde noen forskjell. hva gjør jeg galt? er brent med innebygde surret i vista

Lenke til kommentar
får ikke startet demoen, dvd'en vises som blank i dashbordet. har brent en plate med bare filen og en med hele mappe strukturen, uten at det gjorde noen forskjell. hva gjør jeg galt? er brent med innebygde surret i vista

 

 

Når du har DVDen i, så går du til "My Xbox".. Så "Game Library".. Så finner du den der under demoer.

Lenke til kommentar

Når du har lastet ned alle 5 RAR filene.. Så lager du deg en ny mappe, som du f.eks. Kaller RE5 DEMO.. Så zipper du første rar fil, til den mappen (Alle rar.Filene har en mappe, som heter Content).. Når du har zippet den første, så zipper du den andre, til samme mappe.. Da får du opp beskjeden om at den filen allerede eksisterer og om du vil overskrive den.. Da tar du "ja til alt".. Samme gjør du med de resterende rar filene.. Etterpå brenner du hele content filen over på en DVD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...