The Hoff Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 For en fantastisk kveld dette vil bli. Desverre er jo bosatt i Trondheim og kommer meg nok ikke nedover den helgen. Så desverre: Cunt me out. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har dere arrangert et eget treff for de under 18? Haha, skulle tatt seg ut. Håper ikke det, jeg blir i allefall ikke med. Er vel ikke noe gøy å dra uten de store gutta (Night, Points, The Game) Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tror fortsatt jeg er aktuell. Jeg er jo en snill og beskjeden gutt da, så dere får være snille med meg :$ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har dere arrangert et eget treff for de under 18? Haha, skulle tatt seg ut. Håper ikke det, jeg blir i allefall ikke med. Er vel ikke noe gøy å dra uten de store gutta (Night, Points, The Game) Selvsagt er det ikke det. Livet er ikke gøy før man kan dra på fylla. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har dere arrangert et eget treff for de under 18? Haha, skulle tatt seg ut. Håper ikke det, jeg blir i allefall ikke med. Er vel ikke noe gøy å dra uten de store gutta (Night, Points, The Game) Selvsagt er det ikke det. Livet er ikke gøy før man kan dra på fylla. Kan forsatt dra på fylla selv om man er mindreårige Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Hahaha. Hadde ikke vært feil og sett kampen med dere, men blir litt lang vei. Og litt for våt feiring for meg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 I'm out. Skal visst på hyttetur, men det fikk jeg ikke vite før nå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kommer det bare en stakkars LFC-mann? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 I'm out. Skal visst på hyttetur, men det fikk jeg ikke vite før nå. Haha, er du redd for å møte The Game og Night IRL? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kjemperedd. Nei denne meldinga tikka inn på Facebook i dag: Halla...ryktet på gata sier det er hytte tur til helgen:P hadde du giddet å tatt med den kortbuksen og t-skjorten du lånte av meg i komf til xxxxx? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Snart flere pools supportere enn united supportere som stiller nå jo.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det her er krise. Points var jo grunnen til at jeg skulle komme. Det er i mårra for fæææææn! Hvem er med? Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Hoho, kan tenke meg at det var god stemning:D Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 De er vel ute og drikker av skuffelsen ennå :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå