Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Ikke hvis du vil beholde diverse lem. Bare å møte opp, men jeg kan allerede nå garantere deg masse drittprat om laget ditt og supportere av denne mongoklubben. At det flyr potetgull, pommes frites ect over bordet er det nok også en mulighet for. Ta i såfall på deg klær som tåler litt skitt, for ketchup flekker vil det nok bli. Men du er velkommen Modig av deg om du tørr, det står respekt av det. Skulle gjerne likt se Hewitt der, for fyfaen så han skulle få gjennomgått om United vinner. men jo flere fra forumet jo bedre, men jeg fører bare opp djevler i denne posten. Pool supporterne kan jo lage sitt eget treff, på samme plass og tid. Det hadde blitt morro det Jo, da. Satser på å stille opp i Torres drakt jeg. EDIT: Leste plutselig hele posten. Hadde helt klart blitt bedre med ett eget L'pool treff, men blir det ikke noe av det, er det muligheter for at jeg ser kampen sammen med ihugga unitedfans Kan bli morro. Endret 6. desember 2008 av OMartin Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Å fy fææn. Dette treffet blir jo bare bedre og bedre. Få med deg noen av Anfield-gutta da! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) OMartin: Damn, er du seriøs? Jeg lager i såfall en egen liste for pool supportere. Blir vi mange nok, bestiller vi bord ved siden av hverandre. Fy faen, kommer til å bli stemning! Jeg kommer nok til å bli kasta ut, men pyttpytt, jeg får vel resultatene på mobilen fra Points. Edit: Når jeg tenker meg, som ryker vel han ut han også. Men vi finner noen Endret 6. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jo, da. Det er en lang tur, men også en viktig kamp. Muligheten for at jeg tar turen i mars er absolutt til stede. Sier ingenting sikkert, men det hadde utvilsomt vært morro. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Å vitne ett tap i denne kampen, med Red Devils til stede, må være noe av det værste som kan skje i fotball sammenheng. EDIT: Synes forøvrig at vi L'pool supportere kan spleise på barnemenyer til de fremmøtte Man Utd supporterne. Endret 6. desember 2008 av OMartin Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) LOL! Barnebordet Endret 6. desember 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Du er intressert Bruno? Mener å huske at du var fra Tønsberg, så hvis du vil kan du få sitte på meg innover. Jeg er ikke slem altså.... før kampen er i gang... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hehe. Er fra Tbg ja, men den avataren får meg til å se på deg som slem Får tenke på det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kan bli en artig tur hjem for dere i alle fall :!: Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kjempebra initiativ! Jeg er verken 18 eller fan av noen av lagene, men lignende treff i framtida er jeg definitivt med på. Tror dere er en skøy gjeng å se fotball med. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Sanger som United-supporterne får i hjemmelekse å lære innen treffet: michael shields got 10 more years duh duh duh duh duh now hes getting bummed by queers duh duh duh duh duh ten more years without parole duh duh duh duh duh duh now hes got a sore arsehole!! you put your transfer in your transfer out in out in out you fuck your club about you do the steven gerrard and you fuck about thats what its all about woah gerrards a wanker woah gerrards a wanker Sign on Sign on With a hope in your heart Cos you'll never get a job You'll never get a job! feed the scousers, let them know its christmas time.... build a bonfire build a bonfire put the scousers on top put city in the middle and burn the fucking lot! park park where ever you may be you eat dogs in your home country it could be worse you could be scouse eating rats in your council house we've won it three times we've won it three times without killing anyone we've won it three times Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Skulle gjerne ha vært med, men som dere sikkert vet så er jeg under 18 Men om Pool supporterne bråker med dere, vær så snill å bank dem opp for meg. Hadde vært hyggelig det Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Kanskje vi skal droppe 18 års grensa under selve kampen? Vad tycks? Skal vi si 16, eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er det sikkert om jeg kommer inn selv om dere endrer aldergrensen? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Er ikke du 1990 årgang Raste? Dette er i mars. Dessuten går vel kampen midt på dagen omtrent. Storkampene starter jo ofte 13:45 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 92!?! Faen a, hvorfor sa du ikke det når vi var ute sist? Du sa du var født i 90 og jeg syntes du så gammel nok ut. Håper ikke du er typen som forteller allt til mor og far, for å si det sånn... Nei, det er nok ikke aldersgrense før i 21 tida tenker jeg og da er kampen slutt. Den starter klokka 16 blank. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Siden det er en pub afaik er det vel 18 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå