Gå til innhold

Manchester United vs. Liverpool på Scotsman i Oslo, Lørdag 14.03


Sir Game

Anbefalte innlegg

Ikke hvis du vil beholde diverse lem.

 

Bare å møte opp, men jeg kan allerede nå garantere deg masse drittprat om laget ditt og supportere av denne mongoklubben. At det flyr potetgull, pommes frites ect over bordet er det nok også en mulighet for. Ta i såfall på deg klær som tåler litt skitt, for ketchup flekker vil det nok bli.

 

Men du er velkommen :) Modig av deg om du tørr, det står respekt av det. Skulle gjerne likt se Hewitt der, for fyfaen så han skulle få gjennomgått om United vinner. men jo flere fra forumet jo bedre, men jeg fører bare opp djevler i denne posten. Pool supporterne kan jo lage sitt eget treff, på samme plass og tid. Det hadde blitt morro det :)

Jo, da. Satser på å stille opp i Torres drakt jeg.

 

EDIT: Leste plutselig hele posten. Hadde helt klart blitt bedre med ett eget L'pool treff, men blir det ikke noe av det, er det muligheter for at jeg ser kampen sammen med ihugga unitedfans :) Kan bli morro.

Endret av OMartin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OMartin: Damn, er du seriøs? Jeg lager i såfall en egen liste for pool supportere. Blir vi mange nok, bestiller vi bord ved siden av hverandre. Fy faen, kommer til å bli stemning! Jeg kommer nok til å bli kasta ut, men pyttpytt, jeg får vel resultatene på mobilen fra Points.

 

Edit: Når jeg tenker meg, som ryker vel han ut han også. Men vi finner noen :)

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Sanger som United-supporterne får i hjemmelekse å lære innen treffet:

 

michael shields got 10 more years duh duh duh duh duh

now hes getting bummed by queers duh duh duh duh duh

ten more years without parole duh duh duh duh duh duh

now hes got a sore arsehole!!

 

you put your transfer in your transfer out in out in out you fuck your club about you do the steven gerrard and you fuck about thats what its all about woah gerrards a wanker woah gerrards a wanker

 

Sign on

Sign on

With a hope in your heart

Cos you'll never get a job

You'll never get a job!

 

feed the scousers,

let them know its christmas time....

 

build a bonfire

build a bonfire

put the scousers on top

put city in the middle

and burn the fucking lot!

 

park park where ever you may be

you eat dogs in your home country

it could be worse you could be scouse

eating rats in your council house

 

we've won it three times

we've won it three times

without killing anyone

we've won it three times

Lenke til kommentar

92!?! Faen a, hvorfor sa du ikke det når vi var ute sist? Du sa du var født i 90 og jeg syntes du så gammel nok ut. :( Håper ikke du er typen som forteller allt til mor og far, for å si det sånn...

 

Nei, det er nok ikke aldersgrense før i 21 tida tenker jeg og da er kampen slutt. Den starter klokka 16 blank.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...