Snuppsi Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Heia Jeg har kjøpt en bil i Åndalsnes og skal ha den fraktet til Tromsø. Er det noen som vet av en måte å frakte den på bortsett fra med tog, hurtigruten og å kjøre den selv? Har prøvd et par shipping-bedrifter uten napp...help Lenke til kommentar
storkers Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 har dem fådd toglinje til vannhullet jernban nu i tromsø? neida,tror ikke det er flere muligheter. hvorfår vil du ikke bruke hurtigruten? de er vell rimeligst på denne årstiden. Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hei, det finnes mange bedrifter som driver med transport av biler i norge. De jeg kommer på i farten er: Øyvind Johansen Transport Autolink Auto transport service personlig har jeg bare benyttet meg av førstnevnte, og var veldig fornøyd med servicen der. Frakter du bilen til selv nærmest by ( er vell Molde i dit tilfelle), blir det muligens billigere. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hvor mye skal hurtigruta ha? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Frakter du bilen til selv nærmest by ( er vell Molde i dit tilfelle), blir det muligens billigere. Åndalsnes har faktisk, enten du vil eller ei, bystatus ... Lenke til kommentar
JosteinS Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Frakter du bilen til selv nærmest by ( er vell Molde i dit tilfelle), blir det muligens billigere. Åndalsnes har faktisk, enten du vil eller ei, bystatus ... Mulig Åndalsnes har bystatus, men det er vell fortatt ikke noen storby. poenget mitt er at bestiller du frakt fra et sted transportørene oftere er innom, er det lettere for dem, og dermed kanskje rimeligere for kunden Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hvilken bil er det snakk om? Åndalsnes er en fin by, bor der selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå