Nevnarion Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Kan vel ikke forvente at mange fler her har sett den enda, når den ikke har hatt premiere. Bare de som var på førpremieren som har sett den. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 (endret) Jeg var på førpremieren på ringen kino igår og jeg må si den var genial Veldig bra norsk film! LØP OG SE Endret 4. januar 2009 av sureup Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har muligheten til å hente ut 2 billetter til visning i Trondheim i morra, men jeg drar ikke oppover før 7. desverre. Om det er mulig å få gitt bort billettene uten å hente de ut vet jeg ikke, men litt kjipt om de ikke skal bli brukt. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Hvordan film skal dette vær egentlig? Komedie? Skrekk? Så ut som et sammensurium av tull og tøys spør du meg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Jeg har muligheten til å hente ut 2 billetter til visning i Trondheim i morra, men jeg drar ikke oppover før 7. desverre. Om det er mulig å få gitt bort billettene uten å hente de ut vet jeg ikke, men litt kjipt om de ikke skal bli brukt. Her i Tromsø er det i hvert fall slik at man kan sette av billetter, men da må man komme en time før filmen å hente de ellers selges de bort. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fikk mld om at jeg kunne få 2 billetter ved å vise fram mld. Da blir det jo litt vanskelig å gi det videre, kan alltids prøve å videresende mld hvis noen er interessert. Men billettene er sikkert revet bort allerede. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvordan film skal dette vær egentlig? Komedie? Skrekk? Så ut som et sammensurium av tull og tøys spør du meg. Det er jo en horror komedie. Selv så er jeg ingen fan av horror filmer ettersom jeg aldri klarer å ta det seriøst, så derfor passer mer horror-komedie typen for meg ihvertfall. Regissøren har jo selv karakterisert filmen som en i Evil Deads ånd, så om du har sett de filmene (jeg har ikke men kommer nok til å gjøre det snart) så gir det deg nok en god pekepinn på om du vil like denne også. Jeg og resten av gjengen jeg var med lo ihvertfall mange ganger og vi var alle enige i at det var en veldig god norsk film Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kompisen min har satt den Før premiære elller noe Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 http://www.biipmag.no/article2491408.ece - fikk en 6. Den kan da umulig være SÅ god. Fikk et intrykk på at karakteren var høy siden den er norsk. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Skal ikke så mye til for å få terningkast 6 i Norge, tydeligvis. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nei, bare se på karakterene Rovdyr rasket med seg. Har ikke veldig stor tro på Død Snø, men nazizombier må da kunne frembringe litt latter. Blir nok til at jeg tar et kinobesøk på fredag. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Men det er jo tross alt biipmag, ikke Time det er snakk om. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Biipmag kan ikke tas seriøst, nei.. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 http://www1.vg.no/film/film.php?id=9575 Det er noe sånt jeg og ser for meg at den er. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Der var vi mer nede på en karakter jeg kan svelge som troverdig ja. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jepp, terningkast 3. Altså en midt-på-treet film som er OK. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Den så jo helt forjævelig dårlig ut Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Det er ikke en skrekkfilm men en splatter Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg vet men den så fortsatt forjævelig dårlig ut. SÅnn som den jævla Kill Buljo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå