Fruktkake Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Den ser grei nok ut synes jeg. Men håper den ikke blir som Kill Buljo. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har enda ikke sett Kill Buljo, noe som kanskje kan være en fordel? Har forøvrig vært horror/zombie/etc filmfan i 25 år, så ett norskt forsøk som ser ut til å bli bra ser jeg frem til. Dårlig skuespill hører veldig ofte med til genren Kan aldri huske at jeg har sett frem til å se 2 norske filmer på kino... først Max Manus og så Død Snø noen uker etter... Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Kan noen fortelle meg hva som er så forferdelig galt med Kill Buljo? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Den er eksepsjonelt umorsom, i tillegg til at mange av vitsene er direkte rip-offs fra diverse filmer. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Satt og lo når de andre lo jeg, tror jeg. Men jeg burde kanskje se den på nytt, men det gidder jeg ikke. Ser heller en annen film. Jeg hadde ikke engang sett Kill Bill når jeg så den. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 (endret) Trenger absolutt ikke se Kill Bill før man ser Kill Buljo. Endret 6. desember 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nå er det jo først og fremst en parodi på Kill Bill da, så greit å se den først. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Er i grunn bare i de første ti minuttene at den er en direkte parodi på Kill Bill. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mye som ikke trengs. Man trenger ikke se The Fellowship of the Ring før The Two Towers, men det kan være greit. Ja, det var et ganske dårlig eksempel. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Nettopp. Vil ikke si filmen blir bedre eller dårligere av å ha eller ikke ha sett Kill Bill først. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Mye som ikke trengs. Man trenger ikke se The Fellowship of the Ring før The Two Towers, men det kan være greit. Ja, det var et ganske dårlig eksempel. Utfattelig dårlig eksempel, man må jo nesten se den første filmen i den serien her før man ser de andre for å få en full forståelse av de andre filmene, og for å komme seg inn i storyen. Man trenger ikke se Kill Bill før Kill bluljo verken for å få større forståelse av filmen eller for å skjønne ''humoren''. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Da skjønner man jo hva som blir parodiert da. Så jeg vil si at det kan være greit å se orginalen før parodien, men at det ikke er noe man må. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 En parodi er jo ikke morsom hvis man ikke har kjennskap til hva som blir parodiert da. Men vi skal ikke snakke om Kill Buljo her. Død snø ser...tidvis litt tøff ut, men også i flere scener vi så i denne trailern veldig amatørmessig både på skuespillersiden og det tekniske. Men vi får se, blir vel til at jeg ser den etterhvert, men kommer vel neppe til å legge meg i kø utenfor kinoen. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 håper dette er en komedie? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg tenkte det samme nå som det jeg gjorde når jeg såg traileren til filmen "Black Sheep"... Jeg trodde at Black Sheep var bare en trailer laget på tull av en amatør gjeng... Denne filmen får sikkert alt mellom terningkast 1 til 5, fordi filmen sikkert er dårlig(tror jeg), og gode terningkast bare fordi filmen er norsk. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 no har eg sett filmen " død snø" den var genial!!! jækla stilig film!! råder alle til og sjå den! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det er jo lenge til filmen har premiere. Hvordan har du da fått sett den? Og fortell gjerne litt mer om den, bra til å være norsk, eller bra på internasjonal basis? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 såg den på kino i bergen no i kveld!!!!.. den er sånn du kvapper veldig mykje!! på slutten er det ein del humor;D Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Er det ennå ikkje fleir som har sett den?:S men er det ikkje rart,filmen har premiere no i januar? Men ein kunne sjå den på Kino i bergen 30/12, eg såg den vertfall på Kino i Bergen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå