CrowaX Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ny trailer til filmen Død Snø er ute! Og forresten, de skal til Sundance med filmen. Congrats til dem! TRAILER LINK Hva tror dere om filmen? Jeg syns den ser veldig lovende. Lo godt av den siste replikken Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Både og. I enkelte scener ser den genial ut, i andre helt forjævlig dårlig. Håper den blir bra dog. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Braindead-skjorte og tydlig Evil Dead-inspirasjon. Nam. Klarer ikke helt å være veldig begreistret med tanke på Kill Buljo, men skal definitivt sees. Kukhumoren er tydligvis droppet til fordel for zombier og nazier -- skikkelig underholdning med andre ord. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde drepingen og det der vært bra laget så hadde det kanskje vært underholdene. Men må si at det så dårlig ut i den traileren der. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nazi-zombiene så overraskende bra ut, jeg håper bare at filmen inneholder mer enn 5-6 stykker av dem på en gang og at det brukes mere skytevåpen enn den ene mitraljøsen. Jeg tror dette kan bli riktig så bra, til tross for de lave produksjonskostnadene og det elendige skuespillet. Synd det ikke finnes noen litt mer påkostede filmer om nazisombier i norsk villmark, for det er jo et fantastisk bra tema! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen flere som tenkte Shaun of the Dead? Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gleder meg skikkelig. Tror den blir rimelig bra^-^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Så faktisk ganske bra ut, men skuespillet på de fleste er desverre altfor dårlig . Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tviler på at jeg kommer til å se denne, for det så ut som en dårlig film. Traileren så også ut til å spoile litt vel mye. Jeg blir ikke overrasket i Januar når denne filmen høster 5-ere og 6-ere i norske aviser. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kan bli bra det her, så lenge det ikke kommer noen innfall av seriøsitet, og at alle action-scenene ikke er vist i traileren. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ser jo ut som en parodi? Eller er det det? Zombiene var uansett greit laga, men skuespillet er joo helt på trynet, han ene fyren der er med på ICA-reklamer om jeg ikke tar feil, dessuten synes jeg at jeg så et glimt av ho dama i Fritt Vilt.. Orker ikke ho mer. + at Bjørn Sundquist er med da. Savner Floberg ^^ Enig med Nistelrooy at traileren spoiler litt. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Er en tullefilm ja, men mange tullefilmer skal absolutt være litt alvorlige også, da blir det bare dårlig. Endret 5. desember 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jebus. Alle som har lest 1 setning om filmen vet da hva som kommer til å skje. Unge mennesker + isolert hytte + zombier betyr stort sett bare én ting. Parodi vil jeg ikke kalle det. Slike filmer bruker ikke å ta seg selv så veldig seriøst. Litt dårlig skuespill her og der er da litt av sjarmen. Dette er ikke ment å være den nye Gudfaren. Er vel heller ingen fra Fritt Vilt så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jebus. Alle som har lest 1 setning om filmen vet da hva som kommer til å skje. Unge mennesker + isolert hytte + zombier betyr stort sett bare én ting. Parodi vil jeg ikke kalle det. Slike filmer bruker ikke å ta seg selv så veldig seriøst. Litt dårlig skuespill her og der er da litt av sjarmen. Dette er ikke ment å være den nye Gudfaren. Mener det samme, er knall med en tullete film i ny og ned, men er alikevel redd for at det skal komme noe seriøst vas mot slutten. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Dette er ikke ment å være den nye Gudfaren. Kan være godt skuespill fordet vettu. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Zombiene ser jo ikke så veldig dårlige ut. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Noen flere som tenkte Shaun of the Dead? Vel, de folka er jo ikke akkurat kjent for å være originale, så det forundrer meg ikke om de har hentet både inspirasjon og annet derfra. Det var ikke budsjettet som gjorde Kill Buljo dårlig, og jeg har ikke noen tro på at dette blir noe severdig heller. Det måtte da vært pga Sundquist. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Eg har dessverre ingen tru på denne filmen. Men det er då heller ikkje min sjanger. Kan jo håpe at nokon får underhaldt seg av filmen. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg hadde gledet meg til denne filmen om jeg ikke hadde sett Kill Buljo. Men den skal nok sees ettersom at jeg støtter Tommy Wirkola for det han gjør for norsk filmindustri. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Likte nazizombiene. Sundquist trekker i hvert fall opp på skuespillersiden. Håper for all del at Grandis-Jenny dør allerede i anslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå