RBW Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul Les mer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Litt kjedelig premie i dag, spørs om det er så veldig mange som ønsker seg en superavansert skriver - tror jeg skal la noen andre få sjansen Endret 4. desember 2008 av Skagen Fjernet svar til spam-innlegg. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 En printer? Tror nok jeg venter på noe litt mer spennende. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg trenger ny skriver Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Lexmark i år også? Off.. Skriver verdenens Kia. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid... Er hele nettverket nede idag? Brukt ca 3 timer før jeg kom inn på sidene, poster jeg tar det 20 min. Feilmeldinger i øst og vest. Ikke på andre sider. Lenke til kommentar
OndApe Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid... Er hele nettverket nede idag? Brukt ca 3 timer før jeg kom inn på sidene, poster jeg tar det 20 min. Feilmeldinger i øst og vest. Ikke på andre sider. Samme her Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Den ene av prisguide-serverene våre valgte å takke for seg for en lengre halvtime siden ja. Tilstanden for pasienten(les: serveren) er kritisk, men den blir operert av våre beste kirurger nå, så vi venter i spenning på at operasjonen skal gå bra. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Tullinger, dere må da ikke sette kirurger på å fikse servere. Dere trenger IT-teknikere! ... Var det litt morsomt? Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 De nye serverene har organer, en del av ny AI teknologi. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nydelig, jeg får følgende når jeg trykker send: "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." ? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nydelig, jeg får følgende når jeg trykker send: "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." ? Også prøver vi kanskje å lese litt oppover i tråden? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 samme feil som de andre ja... Får vel bare vente til i morgen for å besvare. Det har vel ingenting å si når du svarer uansett så.. -Stigma Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Konkurransen eksisterer ikke, eller er forut for din tid. Dyp feilmelding Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Konkurransen eksisterer, takk for din tid DEN FIKK JEG! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bare litt flisespikking: 1200x1200-pikslers oppløsning Det skal nok stå 1200x1200 dpi oppløsning Lenke til kommentar
dios Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Produktlenken leder meg til "Miles Davis – At Newport 1958 – ". Det mangler bilde, og det står ikke om produktet er like raskt i farger som i svart-hvitt. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Bare litt flisespikking:1200x1200-pikslers oppløsning Det skal nok stå 1200x1200 dpi oppløsning Er det ikke lov å kalle et punkt på et ark for en pixel? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Sjanger:Jazz En Printer som spiller Jazz , håper jeg vinner Bare litt flisespikking:1200x1200-pikslers oppløsning Det skal nok stå 1200x1200 dpi oppløsning Er det ikke lov å kalle et punkt på et ark for en pixel? dpi står for dots per inch, altså antall punkter (i lengederetning) pr tomme. For et ark på 1x1 tomme kan man jo kalle et punkt for en pixel. Men nå er det jo veldig få som printer på så små ark. Lenke til kommentar
Momradn Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Eh, lol, Når jeg trykker på produktnavnet kommer jeg til en Miles Davis jazz plate. Har ikke noe i mot Miles Davis, tvert imot, men nå var det da printeren jeg skulle finne info om, ikke en jazz plate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå