TST Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 I god tradisjon teller vi ned til jul i form av daglige konkurranser. Les mer Lenke til kommentar
Tetsuja Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Bah... har jo ikke DS jeg.. jaja får bare stå over denne gangen da.. Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det er jo en fin julegave til folk som har det da Lenke til kommentar
HenL Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." Knallpremier forresten, har lyst på absolutt alle spilla :|. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Kunne godt fulgt med en DS også Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Får denne beskjeden når jeg prøver å svare. "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." edit: Samme problemet på hw.no sin også, regner nesten med at det samme er på akam og. Endret 5. desember 2008 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har DS, men har vurdert å selge den. Men med en sånn pakke kan man umulig selge en DS, venter heller til mandag... Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis jeg vinner så har jeg kanskje en ekstra julegave til søsteren min med DS ellers så kan jeg jo låne den. Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 "Det kåres én vinner hver dag, og listen offentliggjøres hver mandag." Får de som vinner beskjed om det på forhånd i en mail? Eller er listen eneste måte en vet om en har vunnet på? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Det her var noe jeg ville vinne. Lenke til kommentar
TST Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." Dette skyldes en serverkrasj i natt. Alt er nå som det skal igjen. "Det kåres én vinner hver dag, og listen offentliggjøres hver mandag." Får de som vinner beskjed om det på forhånd i en mail? Eller er listen eneste måte en vet om en har vunnet på? Vinnerne får selvsagt beskjed av oss, samtidig som vi offentliggjør listen for leserne :-) Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Men får de beskjed samme dag som konkurransen holdes, eller på mandag? Håper det er på mandag, grunnet jeg har ikke fått noen mail på alt jeg har vunnet enda Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 "Konkurransen eksisterer ikke, eller er forutfor din tid..." Dette skyldes en serverkrasj i natt. Alt er nå som det skal igjen. "Det kåres én vinner hver dag, og listen offentliggjøres hver mandag." Får de som vinner beskjed om det på forhånd i en mail? Eller er listen eneste måte en vet om en har vunnet på? Vinnerne får selvsagt beskjed av oss, samtidig som vi offentliggjør listen for leserne :-) Hvor er disse "offentlige" listene? Jeg kan ikke finne dem. Håper jo at mailen fra dere har havnet i spamfilteret. ;D Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Den listen kommer vel på en egen artikkel regner jeg med. Har alltid fungert slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg