M4ds Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg sliter litt med delvis konstant sult, dvs at jeg hele tida vil ha noe å småspise på, eller bli ordentlig mett. Hvis jeg ikke er ordentlig mett, får jeg lyst på mer mat. Jeg får også veldig lyst på usunn mat, og har hele tida lyst til å kjøpe mer unødvendig mat. Denne uka har jeg f.eks. spist pizza 2 ganger. For et par dager siden dro jeg på rema, kjøpte meg en popcorn-pose. Så dro jeg på narvesen rett ved siden av, og kjøpte meg en pizza og Pondus-blad. Kostholdet mitt er altså veldig usunt, og varierende ikke minst. Jeg er ikke feit, for jeg sparker fotball også. Hvordan kan jeg bli kvitt sulten? Finnes det noe mat som gjør at jeg ikke får lyst til å spise mer på en stund? Endret 4. desember 2008 av Mads7 Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har hatt problemet og har fortsatt litt igjen. Sparker fotball også, men jeg har satt meg et fast mål. Jeg er ikke spessielt tynn så jeg tenker og gå litt ned i vekt derfor tro det ellerei men klarer jeg og holde meg unna alle syv kioskene på vei hjem fra trening. Sett deg et fast mål og hvis du er under 18 og bor med foreldre kunne du jo fått penger/gjenstand i belønning som jeg fikk på barneskolen. Sorry, mer kan jeg ikke hjelpe Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Du blir fort sulten igjen av junk food og raske karbohydrater. Få i deg mer proteiner og treige karbohydrater fra kjøtt og havregryn. Havregryn til frokost gjør at kroppen har noe å tære på lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå