Predecessor Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Innledningsvis vil jeg presisere at jeg har søkt i forumet vedørende dette spørsmålet, men uten hell. Så til spørsmålet: Hvordan finner jeg ut informasjon omkring en IP adresse? Har noen en link eller fler å by på? På forhånd takk! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Innledningsvis vil jeg presisere at jeg har søkt i forumet vedørende dette spørsmålet, men uten hell. Så til spørsmålet: Hvordan finner jeg ut informasjon omkring en IP adresse? Har noen en link eller fler å by på? På forhånd takk! nslookup kommandoen kan jo gi noe info om eier, du kan jo slå den opp i div whoistjenester osv men du vil nok ikke finne noe særlig mye info om en bruker bak en slik adresse. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 http://ripe.net/db/whois/whois.html Lenke til kommentar
SR1Data Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 WS_Ping ProPack brukes forsiktig, eget ansvar. SR Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Last ned et program som heter NeoTrace Express. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Jeg har en bra link. Her finner du hvor IP-en befinner seg og hvilken ISP han bruker. Praktisk hvis du vil finne ut hvem som snylter på f.eks. woniden din eller hvilken ISP han som prøver å hacke nettverket ditt har. Prøv den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå