Gå til innhold

CoD: Modern Warfare 2, hva håper vi på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ber i det stille om at martyrdom blir fjernet...

Trenger ikke å fjerne den. Holder å bare gjøre den mindre effektiv. Som F eks Headshot så mister man ikke granat, eller at martyrdom-granaten gjør mindre skade, osv. Eller å lage andre perks som er bedre, så folk kan velge andre perks med "god samvittighet".

Lenke til kommentar
kansje en grei start med at "Soap" våkner opp på Russisk sykehus?

Bare at denne gangen har han hukommelsestap, og en stor orgie med håpløse romantiske hendelser gjør plutselig hele action-spillet om til en vakker ballade av et spill... or not :p

Gjerne iført lang lærfrakk og høyfrekvente metaforiske betraktninger kombinert med spektakulære hopp i sakte film og filmatiske, eller kanskje heller kartonistiske mellomsekvenser.

Lenke til kommentar
Når du skyter fiendene nok ganger (uten å drepe dem) vil de til slutt gå inn i Last Stand. Andre drar frem en granat like før de dør.

Snakker altså om NPC, ikke spilleren. :)

Å ja... men tror det er enkelte fiender som har utvalgte perks fra før...

Men i mp, detter man ikke i last stand alltid... hvis man blir drept av granat, eller skutt med 50cal i hodet...

Lenke til kommentar

Mest av alt håper jeg på omgivelser som kan ødelegges og at de får på ett system som gjør det mulig å bytte firemode(burst,singleshot,full auto), slik det er i BF2. Men må si meg enig med det som er blitt sagt før, at jeg foretrekker en kort og fantastisk SP del fremfor en lang og middels...

Hadde vært fett med vinterkamper og litt fler nattkamper også....elsker nightvision:D

Lenke til kommentar
Håper også på å kunne spille i en egen sniper del som i Pripyat, var utrolig morsomt i CoD4 å snike seg rundt, og snipe folk. Morsomste var vel å ta ut helikopteret, for så å fire seg ned bygget og rømme.

Det morsomste var å komme seg hen, og selve snipinga.... Å rømme var ikke så anderledes enn andre oppdrag...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest Slettet+513

Du posta bare 2 år for sent. :D

Mine forhåpninger ble knust. Jeg viste ikke at siste level var siste level engang fordi det føltes så unaturlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...