Gå til innhold

CoD: Modern Warfare 2, hva håper vi på?

Anbefalte innlegg

Da er det klart, oppfølger til fjorårets kanskje beste spill. Sannsynligvis høsten 2009, og sannsynligvis en oppfølger til 4'ern.

Hva håper dere de endrer på? Hva tror dere de endrer på? Kan dette slå den fantastiske originalen? Kommer du til å kjøpe COD: Modern Warfare 2?

Diskuter!

(Har også hørt at spillet er ferdig utviklet, men tar dette med en stor smule salt. Noen som har noe fakta eller vet noe om dette? Hvis det er det frykter jeg det blir litt skuffende mtp grafikk osv)

Endret av Lassi3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kilde?

Captain Price var med i både Call of Duty og CoD 2.

Håper vi får se Gaz i Modern Warfare 2. Han var jo helt utrolig kul.

Blir artig å se hva slags setting de vil velge denne gangen. Det blir vel enten noe helt nytt, samme som i MW (men andre soldater i andre kamper) eller så vil det nok ta opp der Modern Warfare sluttet. :hmm:

Lenke til kommentar

Håper de ordner med litt mere muligheter med spesials som heli og airstrike.

For eksempel at når du gjør deg fortjent til tanks så får du mulighet til å springe et sted for å hente tanks, eller at en tanks kommer dit du er så du kan hoppe på å ta secondary.

Et eller annet i den duren hadde vært tøft.

Lenke til kommentar

Håper det blir flere luftstøttemissions. Det AC-130H Spectre missionet var jo fantastisk kult.

Man kan ikke la være å tenke på hvor nært denne spillopplevelsen må være virkeligheten. Man sitter relativt trygt oppe i flyet og trykker på noen knapper, så smeller det som faen nede på landejorda. :D

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

YAHHHHH.

Kommer til å kjøpe spillet 100% for multiplayeren. Håper noobsene hopper fra WaW til MW2 like lett som de hoppet fra CoD4, slik at vi muligens endelig kan få et Call of Duty spill med en stabil konkurransedel i communtiet. Jeg elsker CoD4, men det ser ut til å, sakte men sikkert, dø ut. Jeg syntes forøvrig det jeg har spilt av WaW var et steg i feil retning (har ikke sjekket ut promod eller lignende så jeg kan ikke uttale meg om spillet i sammenheng med pcwer og lignende).

Lenke til kommentar

er dette som er så bra med de spillene IW lager: Du bryr deg virkelig om spillerne og blir kjent med dem. De Treyarch lager bryr vi jo oss ikke no om. er jo gøy å drepe sine egne der.

Skjønner ikke hvorfor de lar Treyarch komme å ødelegge en så god serie som call of duty.

selv om cod 5 ikke var ALLER verst..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...