Bonselo Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Litt bakgrunnsinfo(Skal nevnast at eg ikkje anar kva som er relevant, så eg beklagar den lange lesninga): Mandag kveld var eg så uheldig at eg skalla hovudet i eit metallhjørne på ei hylle. Det svartna i 3 sekund og balansen blei dårlig. Tok 600 mg ibuprofen rathiopharm mot hovudverken, det hjalp ikkje i det heile tatt. Var dårleg heile natta, var kvalm og hadde vondt i hovudet. Tirsdag morgon tok eg nye 600 mg ibumetin, utan effekt. Tok buss til skulen, blei verre av gynginga. Eg blei leda inn på sjukepleiaren sitt kontor og der fekk eg streng beskjed om å gå heim og legga meg, drikka masse vatn og prøva å ete. Skulle òg gje beskjed dersom eg vart verre. Følte meg ikkje like dårleg i eitt-tida då eg våkna, når eg gjekk på dass svimla eg, fekk hovudverk og blei kvalm att. Gjekk ned til skulen i halv-firetida og spiste middag, måtte gå etter ein halvtime. Fekk høra seinare at lærarane hadde leita etter meg, eg var visst så bleik at dei var redd eg hadde svima av. Kom meg utover kvelden og følte meg tåleleg bra. Onsdag morgon derimot... Våkna av at eg vart sjuk i hovudet av å snu meg i senga. Vart kjørt opp til legekontoret av elevinspektøren, kom til nesten med ein gong. Tok nokre testar(mellom anna ein Ramberg test(?) Eg skulle lukke auga og stå rett opp og ned. Eg datt bakover kvar gong.). Fekk beskjed om at eg måtte til Bergen og ta CT av hovudet, og at det skulle skje idag. Legen sa at det var bra elevinspektøren kunne køyre meg, elles hadde ho rekvirert drosje, for buss eller bil åleine kom ikkje på tale. Vart sjukare i hovudet i løpet av bilturen. CT viste ingenting, verken brot eller blødning, har berre fått meg ein kraftig hjernerystelse og fekk beskjed om å halde meg i ro. I dag har eg vore heime, kjente meg tåleleg bra når eg stod opp. Laga til mat til kattane og stelte litt i huset. Så, plutseleg kjende eg at 'no må eg setta meg', vart sjuk i hovudet og slapp. Sidan har det gått i slapphet og hovudverk i heile dag. Spørsmålet mitt er då: Kor mykje i ro? Heilt fullstendig i ro som å liggje i senga og glo i taket, eller kan eg sitje i stova, sjå på tv og kanskje gjere litt husarbeid? Har berre fått beskjed om å vere i ro par-tre dagar, men slik som eg kjenner meg no kjens det som det vert lenger... Lenke til kommentar
Gjest dr dyregod Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Spørsmålet mitt er då: Kor mykje i ro? Heilt fullstendig i ro som å liggje i senga og glo i taket, eller kan eg sitje i stova, sjå på tv og kanskje gjere litt husarbeid? Har berre fått beskjed om å vere i ro par-tre dagar, men slik som eg kjenner meg no kjens det som det vert lenger... Du må holde deg fullstendig i ro. IKKE se på TV, noe av det verste du kan gjøre. Øynene må ha ro også. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Du må holde deg fullstendig i ro. IKKE se på TV, noe av det verste du kan gjøre. Øynene må ha ro også. Hmm.. Følar eg slappar meir av dersom eg ser på tv, så makkar eg ikkje så fælt. Men er det andre ting eg bør/ikkje bør gjere? Eg skal til frisøren i dag og på julehandel i måro, og tvilar på om eg klarar begge delar. Er jo sliten no, berre etter å ha laga frokost.. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg fikk beskjed om å holde meg i ro da jeg fikk kraftig hjernerystelse. Ikke se tv, ikke lese, ikke anstrenge meg. Heldigvis synes jeg det er konge å bare ligge og slappe av med musikk så det passet meg bra. Gikk imidlertid over etter 1-2 dager til meg så høres ut som din er litt verre enn min var. Angående julehandel og frisør så mener jeg du kan ta det du orker avhengig av dagsformen. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg fikk beskjed om å holde meg i ro da jeg fikk kraftig hjernerystelse. Ikke se tv, ikke lese, ikke anstrenge meg. Heldigvis synes jeg det er konge å bare ligge og slappe av med musikk så det passet meg bra. Angående julehandel og frisør så mener jeg du kan ta det du orker avhengig av dagsformen. Nett vore hjå frisøren, var heftig mens det stod på, men eg følar meg tåleleg bra no. Elles har eg avlyst julehandelen og skal halde meg heime og bake og styre i mitt eige tempo. Treng ro i måro for å kunne vere i form til bussturen til hybelen på søndag. Gikk imidlertid over etter 1-2 dager til meg så høres ut som din er litt verre enn min var. Eg er ikkje nødvendigvis dårligare, er berre det at eg var litt redusert allerede så det har sikkert hjelpt til å forsterka følelsen av å vere sjuk. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Du har vel fått svar godt nok. Det gjelder å ikke gamble med helsa. For å krisemaksimere: Tenk deg at du må leve resten av livet med en hodepine p.g.a. noen dagers dumhet. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Sant det. Uansett så følar eg meg hakket betre enn eg har gjort dei siste dagane Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Du må heller ikke være på diskusjon.no ! Du må slappe av, som de andre sier, uten TV, sterkt lys og voldsomme lyder.. God bedring! PS! Fint å høre at det går bedre med deg! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Klikk her og se til du blir bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå