brune-ha Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Lager egen server med Bulletproof, har lagd shortkeys for de andre directoriene som jeg skal dele i homedirectorien. Men hvis jeg har på: Treat as virtual devices, og laster ned en mappe, laster den ned ALLE filer jeg har og ikke bare de i selve den mappa. Men hvis jeg har på treat as virtual links kommer ikke shortcutene opp i mappene. Og jeg er sikker på at hvis jeg får satt på treat as links så laster den ned bare den ene mappa og dets innhold. Noen med samme problem som vet noe løsning? Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Sett den til Treat as vitual directories og kryss av Add links from this file, så lager du deg en tekstfil (.txt) som du bruker. Txt-fila bør inneholde alle mappene du vil dele f.eks slik :MP3 | E:Musikken minMP3. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 6. april 2003 Forfatter Del Skrevet 6. april 2003 Sett den til Treat as vitual directories og kryss av Add links from this file, så lager du deg en tekstfil (.txt) som du bruker. Txt-fila bør inneholde alle mappene du vil dele f.eks slik :MP3 | E:Musikken minMP3. takk... Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 hva hjelper det å ha en .txt fil, skjønner ikke. forklar meg. Lenke til kommentar
Ygdrasil Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 I dette tilfellet forteller .txt fila ftp-serveren hvilke mapper du vil dele, du må også oppgi disse mappene når du tildeler brukere og/eller grupper rettigheter til disse områdene. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 I dette tilfellet forteller .txt fila ftp-serveren hvilke mapper du vil dele, du må også oppgi disse mappene når du tildeler brukere og/eller grupper rettigheter til disse områdene. hva skal jeg skrive og hvor? skal jeg lage en ny .txt fil? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 skal bare være plankekjøring å sette opp BPFTP - jeg veit ikke helt hva problemet ditt er. Lest manualen som følger med da? (den er meget hjelspm faktisk, jeg fikk opp stats o.l med hjelp av den) Der du lager filssytemet i gui'en så kan du ta valget "create shortcut in home dir" elns. Mulig det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå