thrice Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei Jeg er på utkikk etter nettaviser med brukergenerert innhold. Jeg kom over en svensk nettavis med en egen del satt av til slikt. Problemet er at jeg ikke husker hva nettavisen heter. Det hadde vært flott om noen hadde andre eksempler på slike aviser, eller vet hvilken jeg snakker om. Eventuelle andre sider kan også være på engelsk. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei, jeg og endel andre tenkte en stund på å lage en sånn nettavis - men det ble aldri av. Bør ha et ganske stort team. Send meg PM om du er interessert, kanskje vi tar opp prosjektet igjen Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Et slikt prosjekt hadde vært interessant, men jeg har hverken tid eller den kompetansen som kreves. Spørsmålet var relatert til en hjemmeeksamen jeg skriver i massekommunikasjons. Hvis dere får til noe slikt skal man ikke se bort ifra at jeg kan bidra med noen artikler Endret 4. desember 2008 av thrice Lenke til kommentar
Mez Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 thrice: Det som trengs er skribenter - må være endel skribenter for å få til noe sånt. Men jeg forstår, kan desverre ikke hjelpe deg i forhold til eksamen, lykke til uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå