-sealiNe- Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Hei! Er det mulig å spille f.eks wc3(online) med en annen IP enn den jeg har, ved bruk av proxy elns? Eller er det bare for internett surfing osv? Er ikke spessielt flink på dette, håper dere forstår hva jeg lurer på Mvh. Sealine EDIT: Lasta nettopp ned ett program som heter Proxifier, men forstod ikke så mye av det. :\ Endret 4. desember 2008 av -sealiNe- Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Ja, det skal gå ann men du må nok regne med dårligere ytelse og større forsinkelser i nettet som kan ødelegge spilleopplevelsen. Skal du få noe som fungerer må du nok se etter en proxy som ikke er gratis og som ikke er for langt unna Norge. Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Hmm, okei såpass. Ser ut som jeg må ha port nr 80 åpen også for de fleste serverne. Vet du om noen gode proxy servere? som feks koster penger og ikke er så altfor langt unna Norge? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Permban eller no i den duren. Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 Hensikten er at jeg blir automatisk IP banna i 2 uker når jeg spiller Wc3 online, og nei jeg bruker ikke noen som helst third party programmer or what so ever, det har noe med Lyse å gjøre, blizzard sier bare at det ikke er noe de kan gjøre. Så har jeg veldig lyst å spille og er helt tom for ideer. Lyse nekter selvfølgelig å skifte ipen min det er ikke noe de kan gjøre heller. Så derfor vil jeg prøve å spille gjennom en proxy server og se hvordan det går. Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 kan ikke anbefales. prox vil sakke det ned, det vil koste deg penger, eller begge deler. du må kjøpe deg en proxytjeneste en plass. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Hva er grunnen for at det skjer? Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 8. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2008 Enten det at Lyse tildeler samme IP til mer enn en person, eller så er det no greier med modemet som wc3 ikke støtter. Wc3 er ett gammelt spill, så jeg tviler på at de tar dette seriøst, i og med at de ikke tjener noe penger på det lenger. Det er mange som har samme problem som meg, men det er ikke annet å gjøre enn å vente i 2 uker hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå