Gå til innhold

Resident Evil: Degeneration, hva syns dere?

michael691

Anbefalte innlegg

BioDPoster.jpg

Jeg elsker RE serien, og å se Leon i en film gjør det bare enda fetere. Denne filmen syns jeg er drit rå. Men det eneste jeg klager over er at det er litt dårlig ''skuespill'' i stemmene. Hvis/når jeg får PS3 skal jeg kjøpe den på Bluray som gjør det enda diggere. Hadde vært fett med 3D briller òg :cool:

Menmen. Er gjennom halve filmen og so far so good ;) Gir den en 10'er allerede,

Diskuter!

BioDPoster.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhh nei kan ikke si jeg likte denne filmen, mest fordi ansiktene ikke klarte å gjengi noen følelser, alt føltes så sterilt, selv håret var alltid perfekt, ikke et hårstrå var feil...

Det var derimot mye action, og hvis man ikke så på ansiktene mens folk snakket så var det en ok liten actionfilm.

Lenke til kommentar

helt grei, ikke noe mer for min del. selv om denne er mer tro mot konseptet enn Anderson (hadde regien på den føste, produserte og skrev resten) filmene, syns jeg fremdeles radbrekkingen hans var mer underholdene.. det sier vel sitt.

filmen var som en av spillene. som stor fan av de, må jeg si at det er morsommere å spille!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
EDIT: typo. Har ikke denne Japansk tale? Trodde dub var på engelsk :S

Sånn som jeg forsto det etter litt googling (stussa på det samme selv), kom jeg frem til at japser har lagd den, og de skal snakke engelsk. Munnen går riktig, men bare er formet feil. Hadde det vært eng dub ville de ha snakket lengre og kortere settninger enn man hørte, noe som ikke var tilfellet.

Lenke til kommentar

Jepp, slik jeg også forstod det. Resident Evil var visst mer hot (eller skal jeg si det ligger mer cash i det) i USA enn Japan. Det er mange som klager på lipsync-problemer, så dette er meget trist!

Hadde det ikke vært for skyhøy $$ hadde jeg bestilt den asap fra USA, men blir nok nødt til å vente til januarrelease på play.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...