michael691 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg elsker RE serien, og å se Leon i en film gjør det bare enda fetere. Denne filmen syns jeg er drit rå. Men det eneste jeg klager over er at det er litt dårlig ''skuespill'' i stemmene. Hvis/når jeg får PS3 skal jeg kjøpe den på Bluray som gjør det enda diggere. Hadde vært fett med 3D briller òg Menmen. Er gjennom halve filmen og so far so good Gir den en 10'er allerede, Diskuter! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Kan ikke si jeg er noe fan av Resident Evil spillene, liker mer creepy stemning i slike skumle spill, som Silent Hill. Menneh *mine innlegg*, ser den i morgen tidlig. Endret 4. desember 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har sett 13 min og foreløpig er den provoserende dårlig, håper det forbedrer seg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Jeg foretrekker Milla Jovovich i et skanky outfit rullende over skjermen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har den noe handling ifra spillene? altså at man kjenner igjenn ting. Tror eg skal se den selv i kvell, digger Resident Evil spillene Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Vel, Leon er med og det er noe som heter G virus. Vet ikke om de andre folkene er med i noe annet RE spill. Har ikke prøvd 1-3'ern Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 ja ok, da skal eg se den i kvell. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Uhh nei kan ikke si jeg likte denne filmen, mest fordi ansiktene ikke klarte å gjengi noen følelser, alt føltes så sterilt, selv håret var alltid perfekt, ikke et hårstrå var feil... Det var derimot mye action, og hvis man ikke så på ansiktene mens folk snakket så var det en ok liten actionfilm. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 helt grei, ikke noe mer for min del. selv om denne er mer tro mot konseptet enn Anderson (hadde regien på den føste, produserte og skrev resten) filmene, syns jeg fremdeles radbrekkingen hans var mer underholdene.. det sier vel sitt. filmen var som en av spillene. som stor fan av de, må jeg si at det er morsommere å spille! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) jeg har trua faktisk! Kommer ikke på bluray før 30. desember (US), 12. januar (EU), så det er bare til å vente EDIT: typo. Har ikke denne Japansk tale? Trodde dub var på engelsk :S Endret 5. desember 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg synes den var ganske bra. Ikke det beste jeg har sett men ok underholdning for fans av spillene. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 ja var en god film dette, tror eg skal kjøpe den på blu-ray når den kommer! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 EDIT: typo. Har ikke denne Japansk tale? Trodde dub var på engelsk :S Sånn som jeg forsto det etter litt googling (stussa på det samme selv), kom jeg frem til at japser har lagd den, og de skal snakke engelsk. Munnen går riktig, men bare er formet feil. Hadde det vært eng dub ville de ha snakket lengre og kortere settninger enn man hørte, noe som ikke var tilfellet. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jepp, slik jeg også forstod det. Resident Evil var visst mer hot (eller skal jeg si det ligger mer cash i det) i USA enn Japan. Det er mange som klager på lipsync-problemer, så dette er meget trist! Hadde det ikke vært for skyhøy $$ hadde jeg bestilt den asap fra USA, men blir nok nødt til å vente til januarrelease på play.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå