Mhz Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Den gamle PC'en greide plutselig en dag ikke å starte opp. Med en gang jeg kommer forbi BIOS screen kommer bluescreen. Står heller ikkeno spesiell error på BSOD. Har vært litt tull med harddisk før, så jeg tenkte den var kaputt. (5 år gammel Dell PC). Den har blitt stående sånn i en måned nå, siden jeg ikke har hatt ork til å gå skikkelig inn i det. Det kommer ingen piping fra PC'en, og alle viftene kjører normalt. Kommer ikke inn i windows i det hele tatt. Jeg tenkte da at jeg kunne bare reformatere for å teste om det funka. Støtet inn på et merkelig problem. Når XP skal installere spør den noe om grafikk-kortet 7900GS, men musen funker ikke under installasjonen og jeg får ikke klikket på YES eller NO. Får heller ikke brukt tastaturet for å navigere mellom YES eller NO for så å trykke enter. Sikker et simpelt svar, men hva **** gjør jeg her? haha. Noen andre meninger om hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Minner om at det må gå minimum 3 dager før man "bumper" tråden. Stenges ved gjentagelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå