Pebble Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei! Forrige helg ble jeg litt overivrig i en avenged Sevenfold sang, og fikk knekt toppen på pedalen min! Nå er jeg på utkikk etter beste måte å fikse dette på. Blir det å kjøpe en ny topp fra ebay? eller finnes det noen billigere, eller i det hele tatt noen andre alternativer? Ser jeg må ut med minst 200.. og for en fattig militær, så er det masse penger.. Har også lyst til å få det så fort som mulig, ettersom RB2 datt ned i postkassa idag! Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Kan du ikke bare "snekre" deg en liten plate å lime den på den gamle pedalen...? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 heh! Blir litt vanskelig siden den har knekt helt nederst, og må erstatte hele den jeg tråkker på.. Dermed blir det litt vanskelig å borre opp det lille hullet nede der.. Finner slike på ebay: Ender nok sikkert med at jeg bestiller en slik før julom jeg ikke finner noe annet... Lenke til kommentar
brrah Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Åh, du skrev helt øverst i det første innlegget ditt skjønner du.. Da hadde det nok vært mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå