puta Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hvilken ferdigpizza syntes du er diggest? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 BigOne classic og granidiosa Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Grandiosa Mild T Lenke til kommentar
lperik Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Big one Half&Half gotto agree with that one. Grandiss seiler inn på en god andreplass og etterfulgt av vanlig big one. Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 backup pizza er digg! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Grandiosa Mild Taco for sure. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Big One classic er den beste ! Lenke til kommentar
lauking Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 BigOne classic og granidiosa Agreed Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei! Eg har samme favoritt ferdigpizza som psultan- nemmelig Ristorante Mozzarella.Sjølv om eg bare har ete den ein gang så synest eg den var veldig god. Eter veldig skjelden ferdigpizza no.Eg åt mykje meir ferdigpizza før.Men,da var favorittane pizza grandiosa,pizza grandiosa mild taco og egentlig alle half-back-up variantane. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Jeg husker ikke hva den heter, men jeg kjøpte den i en butikk i USA som heter K-mart tror jeg. Den smakte som Sjøloftet pizza!! Lenke til kommentar
-ZeNoN- Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Grandiosa er noe av det styggetse jeg vet om! tørr sjinke, lite ost og alt for liten bunn! BigOne Classic og half'nhalf er digg Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Den hjemmelagde, som jeg henter fra fryseren og varmer opp, altså ferdigpizza. PS: Var det noen som viste at det faktisk er "lov" å skrive pitsa? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hjemmelagd pizza er ***** digg! Men av kjøpe-pizza blir det vel -Pizza Originale -Pizza Grandiosa (vanlig og mildtaco) Big One Pepperoni Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Hei! Forøvrig burde eg kanskje begynne å ete meir ferdigpizza og da Grandiosa da ei lokal bedrift produserer pappeskene. Eg føler at kvar gang eg eter Grandiosa så støtter eg opp om ei av dei lokale bedriftene.Føler at det å støtte lokal miljøet er viktig. Lenke til kommentar
HoVeSkOt Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 ups.. slett inleget ditt plz... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Bigone Pepperoni (men må ta vekk ananasen før en steker den)Bigone Classic (som jeg faktisk skal stikke ned og sette på nå ) Grandiosa (IKKE MILD TACO!! ) hva??? Hva i f*** har skjedd med mld dine hoveskot? Regga på nytt ellr? Ellr ny bruker? Ikke fornøyd med TorbjørnS? *finne ut mer* Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Bigone Pepperoni (men må ta vekk ananasen før en steker den)Bigone Classic (som jeg faktisk skal stikke ned og sette på nå ) Grandiosa (IKKE MILD TACO!! ) hva??? Hva i f*** har skjedd med mld dine hoveskot? Regga på nytt ellr? Ellr ny bruker? Ikke fornøyd med TorbjørnS? *finne ut mer* gah Logga inn feil Gammel vane er vond å vende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå