SSRZipper Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 hei sann jeg har problemer med en bærbar data. jeg slo den av med å holde ned av knappen får å så slå den på igjen. etter på ble skjermen plutselig kjempe stor og absolutt alt var forstørret. og nett leseren mion opera får sånne hakk når jeg scroller ned iver på siden pluss at det går kjempe sent. er veldig takknemelig får svar og all mulig hjelp Hilsen Harald Lenke til kommentar
Mort83 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 slå den av og på på vanlig måte.. høres ut som maskinen din er i noe som heter sikker modus nå... helt normalt. Lenke til kommentar
SSRZipper Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 slå den av og på på vanlig måte.. høres ut som maskinen din er i noe som heter sikker modus nå... helt normalt. ok det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Klassisk safemode med skjermkort driveren deaktivert ja! Lenke til kommentar
SSRZipper Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 prøvde å slå den av og på men like den ble like dan som sist noen andre tips ? all hjelp motas med takk Harald Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 smart du er ? trykk F8 under oppstart og trykk på start windows normal eller hva det heter eller du kan trykke på den sist fungerte windows eller noe sånt Lenke til kommentar
SSRZipper Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 smart du er ? trykk F8 under oppstart og trykk på start windows normal eller hva det heter eller du kan trykke på den sist fungerte windows eller noe sånt Har gjort det å nå men det er ingen ting som har fungert Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 installer skjermkortdriver på nytt Lenke til kommentar
SSRZipper Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 installer skjermkortdriver på nytt hehe oki det skal jeg men er k\ganske nobbi med pc så noen bruksanvisning Lenke til kommentar
SSRZipper Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2008 er det noen som har en bruksanvisning til å instalere skjerm kortet på nytt? er ikke så flink med pc men men skal klare å få det til lel:P Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Gå til produsentes hjemmeside. Skriv inn hvilken type maskin du har. Velg vga driver start fila du laster ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå