Soris Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg kjøpte Playstation Mars i år.. Vifta har gått mye, men nå begynner det å bli skikkelig irriterende. Det går omtrent 5 min. så begynner den, vifta går så i 10-15 min. for å så å stoppe så starte igjen..Dette er jo jo mye verre enn vifta på xboxen... Finnes det en måte å fikse dette på, eller er dette reklamasjons grunn? kan jeg kreve å "låne" en PS3 i mellom tiden.. hvor lang tid må man regne med at dette tar? noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg kjøpte Playstation Mars i år.. Vifta har gått mye, men nå begynner det å bli skikkelig irriterende. Det går omtrent 5 min. så begynner den, vifta går så i 10-15 min. for å så å stoppe så starte igjen..Dette er jo jo mye verre enn vifta på xboxen... Finnes det en måte å fikse dette på, eller er dette reklamasjons grunn? kan jeg kreve å "låne" en PS3 i mellom tiden.. hvor lang tid må man regne med at dette tar? noen som har opplevd noe lignende? Står ps3'en tragt og med lite luft rundt eller har den god plass? plassen rundt ps3'en kan ha litt å si og det gjelder også støv rundt den. Den skal ikke bråke, og sony har vel sagt at: Bråker den, så bytt den inn. Den skal ikke det ellerno. Hvis den står trangt, flytt den, det kan hjelpe. Ellers kan du jo prøve med trykkluft på åpningene, men jeg anbefaler deg å sende den inn. Lenke til kommentar
Soris Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 den står ikke trangt, står oppe på et bord.. kjøpte den på el-price, er det bare å levere den der, eller har sony et eget "verksted" her i norge? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 bruk en boks med trykkluft inn i alle åpningene. evt blokker vifta Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har du 40gb kan du gjøre en utblåsning ved å skru av strømmen, holde inne eject, og deretter slå på strøm ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå