Gå til innhold

Playstation der vifta nesten går konstant..

Soris

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte Playstation Mars i år.. Vifta har gått mye, men nå begynner det å bli skikkelig irriterende. Det går omtrent 5 min. så begynner den, vifta går så i 10-15 min. for å så å stoppe så starte igjen..Dette er jo jo mye verre enn vifta på xboxen...

Finnes det en måte å fikse dette på, eller er dette reklamasjons grunn? kan jeg kreve å "låne" en PS3 i mellom tiden.. hvor lang tid må man regne med at dette tar? noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte Playstation Mars i år.. Vifta har gått mye, men nå begynner det å bli skikkelig irriterende. Det går omtrent 5 min. så begynner den, vifta går så i 10-15 min. for å så å stoppe så starte igjen..Dette er jo jo mye verre enn vifta på xboxen...

Finnes det en måte å fikse dette på, eller er dette reklamasjons grunn? kan jeg kreve å "låne" en PS3 i mellom tiden.. hvor lang tid må man regne med at dette tar? noen som har opplevd noe lignende?

Står ps3'en tragt og med lite luft rundt eller har den god plass? plassen rundt ps3'en kan ha litt å si og det gjelder også støv rundt den. Den skal ikke bråke, og sony har vel sagt at: Bråker den, så bytt den inn. Den skal ikke det ellerno. Hvis den står trangt, flytt den, det kan hjelpe. Ellers kan du jo prøve med trykkluft på åpningene, men jeg anbefaler deg å sende den inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...