Gå til innhold

Tredjepersons shooter? Anbefalinger?

NN1000

Anbefalte innlegg

Som mange andre - Hekta på Gears! Herregud, det er perfeksjon. Har lett en del, vil jeg påstå, etter andre gode tredjepersons skytespill. Ja, så.. Er det noen?

Har prøvd demo av GRAW 2 og Dead Space, men disse leverte henholdsvis elendig manøvrering(etc) og alt for klaustrofobiske omgivelser for min smak.

Liker tredjepersonslooken må jeg si; muligheten til å se rundt et hjørne f.eks. Etterhvert kommer vel COD 4 og Halo 3 i samlingen, disse er vel et must, selv om de spilles i førsteperson.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Liker tredjepersonslooken må jeg si; muligheten til å se rundt et hjørne f.eks. Etterhvert kommer vel COD 4 og Halo 3 i samlingen, disse er vel et must, selv om de spilles i førsteperson.

Vel da bør du kjøpe Rainbow Six Vegas spilla, begynn med 1'ern. Det er første person når du tusler rundt, så med engang du covrer mot en vegg eller lignende blir det tredjeperson så du kan se rundt hjørner.

Utrolig bra spill, og veldig spennende actionscener, kan trygt anbefales! :thumbup:

Lenke til kommentar

Fracture er vel et spill som ikke akkurat er kritikerrost, men ser man bort i et litt gammeldags utsèende, så er faktisk spillet fullt av gode og fikse idèer.

Dog er det litt vanskelig å anbefale 3dje-persons skytespill da du allerede har spilt den angivelige tron-serien av 3dje-persons skytespill.

Dog kan jeg også anbefale Resident Evil 4, hvis du ikke har noe i mot horrorspill (ser du mislikte Dead Space merkelig nok, men læll).

Lenke til kommentar

Skaviseeeeee.

De shooterne jeg har, som jeg også er veldig fornøyd med:

Army of Two: Genialt så lenge du har med deg en kompis.

Battlefield: Bad Company: 1.person, men en gøyal setting samt at du kan knuse vegger med å kjøre på dem eller sprenge dem.

F.E.A.R. (og FEAR files): 1.person, og DRITSKUMMELT. Hvertfall originalen.

Frontlines: Fuel of War: 1.person shooter - ligner veldig på BF2-serien. Kanskje mest BF: 2142 siden det er satt i fremtiden.

Gears Of War: ... :)

GTA IV: Historien gjør dette spillet til et av de beste jeg har spilt. Verdig oppfølger til Vice City, det gøyeste spillet på PS2. Tredjeperson, ikke ren shooter.

Half-Life 2: Førsteperson, men gudhjelpe for en historie.

Halo 3: synes det var gøyest COOP, men det gjelder de fleste spill. 1.person.

Mass Effect: Ikke ren shooter, men kan godt spilles som en. Historien suger deg inn.

Saints Row: Som GTA - bare mer løssluppent. Insurance Fraud er noe av det særeste (og gøyeste) jeg har gjort i et spill.

Ellers, om du har PS2 eller PS3: Socom-serien.

Og selvfølgelig Fallout 3, som blir mitt neste innkjøp.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...