Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får jeg plass?

Gjest guest

Anbefalte innlegg

Er ei jente jeg så langt bare har fingra, men ser ut til at det vanker litt ordentlig sex. Jeg er nokså uerfaren, og begynte å tenke litt da jeg fant ut at langefingeren min var omtrent passe for henne. Har bare hatt sex med én annen jente før, og hun hadde plass til to fingre. Likevel ble det litt kronglete med med sex hvis hun ikke var våt nok.

Hørt at det skal være ganske tøyelig, men ble litt betenkt da én finger ble passe og mulig det gjorde litt vondt (hun sier au før hun vet om ting gjør vondt) et par ganger selv om jeg var veldig forsiktig.

Hvor mørkt ser det ut? Hehe :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_gjest_*
bare pøs på, er hun jomfru?

Mistenkte det til å begynne med, og hun har nok uansett hatt lite sex. Men merket ikke noe blod overhodet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*
Vi jenter føder et gedigent barn ut av hullet ;)

Jada, men det er jo opplagt at det krever sitt. Omkretsen på langefingeren er ingenting, mener jeg.

Lenke til kommentar

Har vært borti et par jenter som jeg bare har for fått en finger inn i og to gjør vondt og det var veldig forskjellig på begge. Hun ene utvida seg bra og alt gikk strøkent. Hun andre derimot hadde en slags "flaskehals" som det var trangt. Det var mer problematisk, siden det ikke tøya seg noe særlig utover. Endte med at vi ga faen, siden det ble smertefullt for begge to. Så ikke noe mer til ho :innocent:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...