Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun vil være kjærester, og gå via KK?

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Når to personer har sex skilles det ut noen stoffer i hjernen som kan fremskape "falske" følelser. I størst grad skjer dette med jenter, men gutter kan ende opp med disse følelsene de også.

Falske følelser? Det er akkurat dem samme stoffene som skilles ut som når man forelsker seg uten å ha hatt sex, så jeg skjønner ikke hvordan dem følelsene kan være falske. Er man forelska så er man forelska, uansett om man har pult eller ikke

Derfor jeg skrev "falske" følelser. :)

Følelser som dukker opp, som ikke nødvendigvis hadde dukket opp hvis man ikke hadde hatt sex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har bruker, men hun kjenner nicket. Jeg har møtt ei jente som vil vi skal være kjærester, noe jeg ikke vil. Tror ikke jeg vil det senere heller. Hun har nå foreslått å være KK, som jeg mistenker er fordi hun håper at jeg skal få følelser for henne.

Litt fristende, men samtidig vil jeg ikke såre henne. Hun klamrer seg nok til at jeg skal bli forelska, og hun tror ikke at noen andre vil ha henne.

Noen innspill? Vi er over 20 begge to.

Tja... Om du er ærlig og sier at det ikke er sjangs i helvete at du fallr for henne og at du bare vil knulle henne, så er det en grei deal. Knull et par av hennes venninner også i samme slengen slik at det ikke er tvil om hvor landet ligger.

har du lyst å være neær venn med henne i mange mange år fremover så driter du i sexen.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Hun prater nå om en annen fyr også. Mulig det er for å gjøre meg sjalu, for jeg føler meg ganske sikkert på at hun har en crush på meg. Men da gir jeg en god faen i om hun blir såret. Helt greit for meg, så slipper jeg å bekymre meg for noe som helst. Digg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...