Gjest Guest_gjest_* Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har bruker, men hun kjenner nicket. Jeg har møtt ei jente som vil vi skal være kjærester, noe jeg ikke vil. Tror ikke jeg vil det senere heller. Hun har nå foreslått å være KK, som jeg mistenker er fordi hun håper at jeg skal få følelser for henne. Litt fristende, men samtidig vil jeg ikke såre henne. Hun klamrer seg nok til at jeg skal bli forelska, og hun tror ikke at noen andre vil ha henne. Noen innspill? Vi er over 20 begge to. Lenke til kommentar
Afterlife Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er aldri pent å leke med noens følelser, men hvis du forklarer henne helt tydelig at du uten tvil aldri vil få følelser for henne på den måten, så ser ikke jeg noe galt i det i alle fall. Hun burde være ansvarlig og voksen nok til å skjønne hva det innebærer. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Er aldri pent å leke med noens følelser, men hvis du forklarer henne helt tydelig at du uten tvil aldri vil få følelser for henne på den måten, så ser ikke jeg noe galt i det i alle fall. Hun burde være ansvarlig og voksen nok til å skjønne hva det innebærer. Jeg har spurt henne opptil flere ganger i dag om hun er sikker på at hun vil dette, og jeg har sagt at jeg er redd for å såre henne. Har sagt til henne at det kanskje ikke er så lurt. Lenke til kommentar
Afterlife Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvis du tror det ikke er så lurt er da ingen grunn til å gjøre det? Utifra det du sier så tror jeg kansje du har rett i at hun vil være FB for at du skal få følelser. Du må nesten veie fordelene opp mot ulempene, lett fitte er fint det, men er det verdt å potensielt såre henne veldig? Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hvis du tror det ikke er så lurt er da ingen grunn til å gjøre det? Utifra det du sier så tror jeg kansje du har rett i at hun vil være FB for at du skal få følelser. Du må nesten veie fordelene opp mot ulempene, lett fitte er fint det, men er det verdt å potensielt såre henne veldig? Det er ikke lurt, HVIS hun blir såra. Ellers er det ganske lurt. Litt rart opplegg, for vi bor langt fra hverandre og vil ikke møtes hele tida. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Beste er å holde kjeft, hun skjønner det allerede, bare la det gå naturlig så slipper du å få det tilbake i trynet når hun mister gnisten senere. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Beste er å holde kjeft, hun skjønner det allerede, bare la det gå naturlig så slipper du å få det tilbake i trynet når hun mister gnisten senere. Hæ, kan du prøve igjen? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Knullekompis, formoder jeg? Endret 4. desember 2008 av Atald Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 KK? Tenkte det samme. Knullekompiser? Når tråden heter "Hun vil være kjærester, og gå via KK?", og det finnes KK i Bergen (Kvinneklinikken), så begynte iallfall jeg å lure. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Knullekompis, formoder jeg? Ja.. FB, da. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Å forklare en forkortelse med en annen, da snakker vi. Vel vel, tilbake til problemet. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Var i samme situasjon for 3 år sia, men da fikk jeg til slutt følelser for hun.. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 fuckbuddies? er vel ikke så vanskelig Lenke til kommentar
indie Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Jeg var i en helt lik situasjon for knappe uker siden, jeg knulla a 4 ganger før hun fikk "sammenbrudd", da kuttet jeg kontakten. Go for it, men dropp henne så fort du ser at henne absolutt ikke klarer det. EDIT: Hold det til ren pure sex btw, ikke noe kjærtegning og absolutt ingen kyssing utenom i senga. Endret 4. desember 2008 av indie Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg var i en helt lik situasjon for knappe uker siden, jeg knulla a 4 ganger før hun fikk "sammenbrudd", da kuttet jeg kontakten. Go for it, men dropp henne så fort du ser at henne absolutt ikke klarer det. EDIT: Hold det til ren pure sex btw, ikke noe kjærtegning og absolutt ingen kyssing utenom i senga. Da har jeg feilet allerede, hehe. Jeg merker at jeg er litt urutinert, og lar meg altfor lett rive med. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Hvis du tror det ikke er så lurt er da ingen grunn til å gjøre det? Utifra det du sier så tror jeg kansje du har rett i at hun vil være FB for at du skal få følelser. Du må nesten veie fordelene opp mot ulempene, lett fitte er fint det, men er det verdt å potensielt såre henne veldig? Det er ikke lurt, HVIS hun blir såra. Ellers er det ganske lurt. Litt rart opplegg, for vi bor langt fra hverandre og vil ikke møtes hele tida. Hvis hun vil bruke sex for å lure deg til å få følelser, og du i tillegg har sagt du ikke kommer til å få det, så lurer ho praktisk talt segselv og du kan få hete netter med god samvittighet Endret 5. desember 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har bruker, men hun kjenner nicket. Jeg har møtt ei jente som vil vi skal være kjærester, noe jeg ikke vil. Tror ikke jeg vil det senere heller. Hun har nå foreslått å være KK, som jeg mistenker er fordi hun håper at jeg skal få følelser for henne. Litt fristende, men samtidig vil jeg ikke såre henne. Hun klamrer seg nok til at jeg skal bli forelska, og hun tror ikke at noen andre vil ha henne. Noen innspill? Vi er over 20 begge to. Kan veldig godt hende at hun går inn som KK for å få deg til å utvikle følelser for henne. Og pass på, det kan skje! Når to personer har sex skilles det ut noen stoffer i hjernen som kan fremskape "falske" følelser. I størst grad skjer dette med jenter, men gutter kan ende opp med disse følelsene de også. Så gå inn i det hele med tanken om at det kan veldig godt hende at du kommer til å føle anderledes for henne etter dere har hatt sex. Det kan også svinge andre veien, så kan hende at hun finner ut av at hun ikke vil være sammen med deg. Ikke alle takler å gå tilbake til venne-livet etter man har hatt sex, så tenk nøye om du er villig til å risikere vennskapet for sengekosen. lykke til Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Når to personer har sex skilles det ut noen stoffer i hjernen som kan fremskape "falske" følelser. I størst grad skjer dette med jenter, men gutter kan ende opp med disse følelsene de også. Falske følelser? Det er akkurat dem samme stoffene som skilles ut som når man forelsker seg uten å ha hatt sex, så jeg skjønner ikke hvordan dem følelsene kan være falske. Er man forelska så er man forelska, uansett om man har pult eller ikke Endret 5. desember 2008 av Demantios Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå