Gå til innhold

Selge/bytte dårlig stasjonær mot bærbar

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har kjempe lyst på bærbar. I 2005 brukte hun ca 10 000 på en stasjonær pc med skjerm som har følgende:

------------------

System Information

------------------

Time of this report: 12/5/2008, 22:22:09

Machine name:****

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_qfe.080814-1300)

Language: English (Regional Setting: Finnish)

System Manufacturer: Packard Bell BV

System Model: ISTART 1379N

BIOS: Default System BIOS

Processor: Intel® Celeron® D CPU 3.46GHz

Memory: 448MB RAM

Page File: 410MB used, 647MB available

Windows Dir: C:\WINDOWS

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

xpress 1100

19'' (Tror jeg..) LCD skjerm.

Gode høytallere

Vista/Xp

det er ikke akkurat high end men hvor mye kan hun få for den tro? evt bytte mot en grei bærbar som ikke er alt for gammel som kan brukse til surfing, Paintshop og se filmer

Endret av Arild_Banankake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

------------------

System Information

------------------

Time of this report: 12/5/2008, 22:22:09

Machine name: *********'

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_qfe.080814-1300)

Language: English (Regional Setting: Finnish)

System Manufacturer: Packard Bell BV

System Model: ISTART 1379N

BIOS: Default System BIOS

Processor: Intel® Celeron® D CPU 3.46GHz

Memory: 448MB RAM

Page File: 410MB used, 647MB available

Windows Dir: C:\WINDOWS

DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

DX Setup Parameters: Not found

DxDiag Version: 5.03.2600.5512 32bit Unicode

ble ikke vist info på gfx kortet fordi hu har ikke installert driveren enda :p

og CPUen var greiere enn jeg trudde. Kan prisen på pcn høyne seg hvis jeg kjøper 1 GB ekstra ram?

Lenke til kommentar
hadde ikke gitt mer for den selv om du hadde dytta i mer ram... men vil ha maxa pris til 2000 kanskje mer om høyttalerne er feks noe creative pro-gamer eller noe sånt eller at det er en god skjerm fra samsung eller noe

Hmm. Det er fryktelig lite når alt følger med.. Svær flatskjerm og greier. Det må vel gå å ha den på finn.no for en 3500 elno? ''Perfekt stue pc!'' for eksempel. Er nødvendigvis ikke til gamere

Lenke til kommentar
hadde ikke gitt mer for den selv om du hadde dytta i mer ram... men vil ha maxa pris til 2000 kanskje mer om høyttalerne er feks noe creative pro-gamer eller noe sånt eller at det er en god skjerm fra samsung eller noe

Hmm. Det er fryktelig lite når alt følger med.. Svær flatskjerm og greier. Det må vel gå å ha den på finn.no for en 3500 elno? ''Perfekt stue pc!'' for eksempel. Er nødvendigvis ikke til gamere

Kaller du 19" stor skjerm :p ?

Lenke til kommentar

Kaller du 19" stor skjerm :p ?

Ikke akkurat STOR :p men ganske grei.

Lenke til kommentar

1 maskina bygger på gammel utgått teknologi

2 oppgradering av denne med feks litt ram og skjermkort blir for dyrt for evnt ny kjøper

3 det er en pacard bell maskin...

4 skjermen tviler jeg på er noe da jeg selv har en 3 år gammel lcd skjerm i huset og den var dyr, men elendig kontra hva man får i dag... (22" wide til 1300-1400 ny)

5 stue- pc er det nok ikke da ferdigbygde maskiner bråker for mye, og at denne vil være for svak til evnt. media senter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...