mmm320 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Koblet xboxen min til den bærbare pcen min og satte på delt internett tilkobling. Får MTU error. Jeg finner ingen alternativer/valg for å endre max MTU på routeren, jeg får dog til å sende pakker som er større enn det som xboxen krever. Noen som har verdt bort i liknende å kan hjelpe? Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Koblet xboxen min til den bærbare pcen min og satte på delt internett tilkobling. Får MTU error. Jeg finner ingen alternativer/valg for å endre max MTU på routeren, jeg får dog til å sende pakker som er større enn det som xboxen krever. Noen som har verdt bort i liknende å kan hjelpe? Har du laget nettverksbro? Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 nei Det tror jeg du må..da skal det funke Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 tingen er at jeg fikk til å koble meg til live på denne måten, men så sluttet det å fungere neste gang jeg slo på xboxen. Hele opplegget her er sykt ustabilt. Må fikse noe på pcen hver gang jeg slår på xboxen og prøver å komme på nett med den. Virker helt tilfeldig om jeg får IP,DNS,NAT eller MTU error Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 tingen er at jeg fikk til å koble meg til live på denne måten, men så sluttet det å fungere neste gang jeg slo på xboxen. Hele opplegget her er sykt ustabilt. Må fikse noe på pcen hver gang jeg slår på xboxen og prøver å komme på nett med den. Virker helt tilfeldig om jeg får IP,DNS,NAT eller MTU error Hørtes veldig rart ut..fikk det problemet da jeg tok med meg boxen på ferie til gamlingene,men da jeg lagde nettverksbroen så funket det uten problem,rart du må sette det opp hver gang.. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 xboxen og routeren viser forskjellig info om hvilken mac og ip-adresse xboxen har Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 xboxen og routeren viser forskjellig info om hvilken mac og ip-adresse xboxen har Jeg har det på automatisk,fikk det problemet hos gamlingene,men da jeg satt opp broen så ordnet alt seg selv.. Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) prøvde med nettverksbro nå, men fikk NAT error. Har åpnet portene: 53,88,3074,3330 for ipen til xboxen. Det går bare ann å velge en ipadresse, så regner med at portene blir åpnet for alle som kobler til routeren? edit: åpnet også portene i windows brannmuren Endret 4. desember 2008 av jorgen_re Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 prøvde med nettverksbro nå, men fikk NAT error. Har åpnet portene: 53,88,3074,3330 for ipen til xboxen. Det går bare ann å velge en ipadresse, så regner med at portene blir åpnet for alle som kobler til routeren? edit: åpnet også portene i windows brannmuren Det er jeg veldig usikker på desverre,men etter du har laget broen,prøv å restart xboxen..så test connection igjen Lenke til kommentar
mmm320 Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Det gjorde nytten Håper det holder seg sånn da... Takk for hjelpen Endret 4. desember 2008 av jorgen_re Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Det gjorde nytten Håper det holder seg sånn da... Takk for hjelpen Ikke noe problem,vet hvor frustrert jeg ble da jeg hadde samme problem:)Håper det holder seg,så kanskje vi møtes på live Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hvordan kobler man opp boxen på live igjennom pc? Hvor kan jeg finne en side som forklarer dette? Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 hvordan kobler man opp boxen på live igjennom pc? Hvor kan jeg finne en side som forklarer dette? www.xbox.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Å lage bro funker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Å lage bro funker! Nei -.- Knuser snart hele jævla Xboxen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå