PrayingMantis Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Hei Har en powerpoint presentasjon på X antall sider, hvor jeg har satt alle sidene til å bytte automatisk til neste side etter X antall sekunder. Dette funker helt som det skal... inntil jeg setter inn en lydfil. Hvordan får jeg en lydfil til å starte automatisk når slidesene starter, og ikke bli avbrutt av sidebytte som skjer automatisk. Forøvrig så vil ikke sidene bytte automatisk nå som jeg har lagt til en lydfil, og om jeg klikker neste, så stopper musikken. Hadde vært strålende om noen kunne hjulpet i kveld, ettersom jeg skal brenne 40 CD'er til imorgen. På forhånd takk for all hjelp Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 http://www.pptfaq.com/FAQ00047.htm Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 4. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2008 Hei Det hjelper desverre ikke, for dette skal spilles av på andre maskiner, og det er uønsket å måtte be alle om å innstallere dette her, for da dropper de musikken bare, og da kan like gjerne jeg droppe musikk. Noen andre tips ? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hvis du ser litt mer på linken vil du se at det ikke krever at du installerer noe som helst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå