Gå til innhold

Samsung NC 10


RadivS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et par ting om denne:

Nå er den offisielt annonsert for det danske markedet hvor den vil komme i salg fra januar.

Hos laptopmag er det en grundig test hvor vi blant annet kan lese at de har målt batterilevetiden til 6:34 mot Eee PC 1000H sin 4:28. Testen gir NC 10 "Editor's Choice".

 

 

Ja denne Samsung boksen slår knockout på det meste om dagen,

Bra tastatur og supert batteri !

 

Men har fortsatt mest lyst på HP Mini 1000, men det går mer på utseende.

Lenke til kommentar
Et par ting om denne:

Nå er den offisielt annonsert for det danske markedet hvor den vil komme i salg fra januar.

Hos laptopmag er det en grundig test hvor vi blant annet kan lese at de har målt batterilevetiden til 6:34 mot Eee PC 1000H sin 4:28. Testen gir NC 10 "Editor's Choice".

 

Noen som har sett noen tegn på at også Norge får denne med norsk tastatur? Det skulle vel være sannsynlig, og hvordan er det med forskjell i tastaturene for Norge og Danmark?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
De pleier vel å komme med scandinavisk tastatur.

 

Hvis ikke jeg tar helt feil så er det faktisk forskjellige tastaturer for skandinavia.

Jobbet for Dell i København i en del år og der måtte jeg spesifikt be om et norsk tastatur til min jobb pc. Mener å huske at bokstavene Ø og Æ samt @ var plassert noe annerledes enn på norske tastatur.

 

Jeg har selv kikket på denne Samsungen og har "plukket" litt på den i diverse butikker her i London. Den ser meget stilig ut og tastaturet er supert å skrive på. Mener Samsung sier at tastaturet er av 93% størrelsen av en vanlig tastatur.

 

Mitt spørsmål er om noen av dere ser noen problemer med å bruke engelsk tastatur på en maskin? Jeg vil ha min NC10 nå nemlig he he, og den er jo billigere her over. Det må da kunne ordnes på noen måte å få inn æøå på tastaturet et sted?

Lenke til kommentar
Formulert feil;

 

Det er ikke en dedikert tast til < >

 

 

Er sikker på at du forstod dette, og slik patetisk kverulering kan du holde deg for god for.

Fordi jeg ikke er tankeleser kaller du meg en patetisk kverulant?

 

Jeg forstod ikke hva du mente, siden jeg vitterlig så "<>" på tastaturet så spurte jeg. Siden jeg vurderer denne vil jeg finne ut mest mulig før jeg evt. kjøper.

 

Greit? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...