Gå til innhold

[Løst]Skaper jeg bråk?

Anbefalte innlegg

Skaper jeg bråk når jeg reagerer på de 40 år gamle mennene som kommenterer måten jeg er kledd på, og måten jeg snakker med vennene mine til?

Skaper jeg bråk når dama mi blir tafsa på av noen griser på klubben og jeg reagerer på det?

Skaper jeg bråk når jeg reagerer på mobbing av vennene mine?

Eller er det de som skaper bråk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skaper jeg bråk når jeg reagerer på de 40 år gamle mennene som kommenterer måten jeg er kledd på, og måten jeg snakker med vennene mine til?

Skaper jeg bråk når dama mi blir tafsa på av noen griser på klubben og jeg reagerer på det?

Skaper jeg bråk når jeg reagerer på mobbing av vennene mine?

Eller er det de som skaper bråk?

Komme med konkrete eksempler kansje ?

Vanskelig å bedømmer hvem som skaper bråk på så lite detaljerte beskrivelser.

Eksempel, du sier folk kommenterer måten du får kledd. Der er det 2 løsninger

1 Du skaper bråk fordi du går kledd provoserende, f eks i Ku Klux Klan hette

2 Du går alminnelig kledd men får kommentarer angående klestil, vil ikke si du skaper bråk.

Hvordan reagerer du. Om noen kommer med en spydig komentar til deg og du slår de ned så vil jeg si at du skaper bråk fordi du takler situasjonen på en barnslig måte. Om du svarer med samme spydighet eller bare ignorerer tullingen vil jeg ikke si du skaper bråk.

Slår du ned de som tafser på damen din eller ber du de stikke ? Må nesten beskrive ting bedre om du vil at andre skal avgjøre om du er en bråkemaker.

Lenke til kommentar

Hvis du er uenig med andre, feks en som tafser på dama di eller en som er mot din klestil, så kan det fort bli bråk( ordet bråk kan bety mangt, blant annet diskusjon). Det er riktignok ikke nødvendigvis din feil, men om du ikke hadde brydd deg, så hadde det ikke blitt noe bråk. Jeg bare svarer på inlegget, oppfordrer ikke til å ungå konfrontasjoner hvis noen feks er klåfingra på dama di.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...