Gå til innhold

Musikk: Instrumental piano: "Apart"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ideen bak den gjennomgående melodien liker jeg. Synes med fordel dette temaet kunne vært utviklet litt mer, det formelig bes om noen kontrapunkter i deler, tror du kan klare å bygge opp mer spenning over litt tid. Nå slippes det som blir bygd opp av spenning løs veldig fort, og de helt store høydepunktene uteblir. Jeg skulle gjerne sett at jeg ble utfordret litt mer når jeg lytter.

En liten kommentar til spillingen også – virker som om rytmen er litt tvungen, melodien flyter ikke i noen særlig grad. Ser for meg en som sitter litt stivt på pianoet i vill desperasjon for hver nye note en må finne, for så å hamre løs når man finner den rette. Resultatet er at en ender med stakkato der det egentlig virker som om det skal flyte sømløst.

Om dette virker krast er det ikke meningen, vanskelig å være konstruktiv uten å fremstå som ekkel – i en proff produksjon tror jeg ikke dette ville gjort seg dårlig som filmmusikk etter litt videre arbeid.

Lenke til kommentar

Hei, savnet litt mer enn bare akkordene i starten der. Men dette kan det jo bli noe godt ut av, for all del. En annen ting jeg ikke likte helt, og som jeg vet du kan gjøre noe med, er at venstrehånden spiller altfor dype toner i akkordene. Hva med å flytte "sammen" hendene litt. Tenkte først på å modulere opp litt, men tror ikke det er løsningen her.

Lykke til videre med kreativiteten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...