Gå til innhold

Hvor mye kan jeg få for denne Xbox 360en?


Ruste

Anbefalte innlegg

Jeg har en Xbox 360 premium med 20 Gb harddisk, en nettverks adapter og to håndkontroller.

 

Maskinen er rundt 1 og et halvt år gammel og jeg har 13 spill som jeg skal selge med maskinen:

 

Gears of War

Gears of War 2

Call of Duty 4

Bioschock

Grand Theft Auto 4

Forza 2 motorsport

Fifa 08

Rainbow Six: Vegas

Rainbow Six Vegas 2

Halo 3

Mass Effect

Assassins Creed

Far Cry 2

Guitar Hero II med Gitar

 

Selger det pågrunn av at jeg skal flytte, noe ide om hva jeg bør selge det for? Hva man kan få for det?

Endret av Ruste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå på finn.no foreksempel, og lag deg et bilde av hva konsollene selges for, og eventuelt hva konkurransen ligger på. Finner du ikke noen med like mange spill som deg, kan du eventuelt høyne prisen.

 

Men det skal sies at det er vanskelig og selge en konsoll som er bundlet med såpass mange spill, pga. at prisen blir så høy. Noen mennesker tenker "æsj, der var det to spill jeg ikke vil ha! også så dyrt!" og hopper videre til neste annonse. Mens andre tenker at du har en hel haug med gullkorn.

 

Ta det også i betraktning at du ikke burde summère prisen med at hvert spill koster 3-400 kroner. Da havner prisen skyhøyt opp, og det kan fort bli lite attraktivt for kjøpere. Ha heller en samlet pris på alle spillene, inklusive xboxen. For ellers går mannen i gata og kjøper seg en xbox fordi den er så billig nå, og enkelte av dine spill, fordi de også er billige med unntak av noen da selvfølgelig! ;)

 

Fortjeneste tror jeg ikke du skal tenke på her!

Lenke til kommentar

Har du ikke plass til Xboxen din dit du skal flytte? :o

 

Synd å høre at du vil selge en slik fantastisk underholdningsmaskin, også etter en fantastisk spillhøst som denne! Tenk på alt du går glipp av da mann. Forferdelig å ha eid en Xbox 360 og ikke ha prøvd Fallout 3...

Lenke til kommentar

Skal til utlandet, orker ikke akkurat å drasse med meg den, men kjøper sikkert en ny en når jeg kommer hjem.

 

Har prøvd Fallot 3, likte det veldig godt, men blir nok ikke noe kjøp ettersom at jeg skal selge den :(

 

Men noen som har et forslag til hva jeg kan få solgt den for? 3500-400? er det for mye å forlange?

Lenke til kommentar

Greit nok at det følger med mange spill, men når jeg skulle kjøpe 360 selv, så var det å kjøpe en 360 til 3000-4000 uaktuelt, selv om det fulgte med mange spill. Jeg kjøpte en ny til 1500, og har kjøpt spillene i etterkant. Nå har jeg sikkert brukt mer enn hvis jeg hadde kjøpt en brukt med spill, men jeg har i allefall spillene jeg vil ha, og ikke mange andre...

Lenke til kommentar

Ja, du bør selge den så billig som du kan. ELLER spare den til du en gang kommer hjem igjen. Du har jo mange bra spill, store titler, og det er jo kjipt å måtte kvitte seg med den. Verdien xboxen har for deg er høyere enn hva du får for den. Dessuten er det jo kos hvis du skal hjem en gang ila året og sette på feks Gears 2 og mimre litt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...